+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Vervanging voor standaard koeling

Junior Member madman72 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 02-Oct-14
    Credits
    630
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

Vervanging voor standaard koeling

Ik heb een nieuwe case gekocht (corsair carbide air 540) en vind de standaardkoelers van 140 mm nogal veel geluid maken. Welke kunnen jullie mij aanbevelen?

Ook wil ik er een fancontroller inzetten, maar er is niet veel keus (lees: geen) voor verticale units.
    Iemand enig idee welke nog enigszins mooi overkomen in deze kast? Ik zat zelf te denken aan deze, maar ik sta open voor andere ideeen. http://www.highflow.nl/fans/controll...k-km06-bk.html

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    17.225
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Ik zou eerst een fancontroller kopen en kijken of je die fans stiller krijgt.
    chef prutsert

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.432
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Als de controller verticaal komt te staan zou ik persoonlijk geen controller nemen met een display maar alleen een controller met draaiknoppen.
    http://www.highflow.nl/fans/controll...45w-black.html

Weet ook niet wat je wilt uitgeven? maar tussen de 30 en 50 euro is genoeg te vinden.
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    17.225
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    chef prutsert

+ Plaats een Reactie