+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: PC in stoffige omgeving schoon en koel houden

Moderator dopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to all dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Credits
    472
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    als er meer lucht uit gaat dan inkomt via fans gaat de lucht naar binnen via de makkelijkste wegen...

dat kan deels door je 5.25 bays zijn, maar zal zeker ook door elk kleine ruimte zijn...

Senior Member Cygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond repute Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Credits
    582
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Ja inderdaad, in mijn kleine LianLi zit al een stoffilter en die zit altijd vol. maar stof in de kast. Nauwelijks!
    De lian li zit vol met gaatjes. Dus zou hij lucht aanzuigen via de bodem en onderkant. Maar die druk mag je verwaarlozen hoor.

Bij de Antec van mij had ik boven een gat voor de Externe HDD maar daar zoog hij inderdaad lucht naar binnen. Doordat hij mee lucht zuigt in de kast dan dat hij krijgt. Dus goed afsluiten is ook het halve werk.

Senior Member boefmans is just really niceboefmans is just really niceboefmans is just really niceboefmans is just really nice boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Credits
    826
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TopGear Bekijk Berichten
    Moet ik dan denken aan de gewone filters van Lian-Li, of filters van een ander merk?

En krijg ik vanzelf geen onderdruk (toch? correct me if I'm wrong) als ik de voor en zijkant laat intaken en de bovenkant en achterkant laat outtaken? Dan komt er toch ook verse lucht via de 5.25" bays?
    inderdaad, via de 5.25 bays en alle andere gaten en kieren van de kast, maw, daar krijg je stof van :-)

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten