• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

mosfet heatsinks van een Asus ROG Maximus VIII gene z170 moederbord gebroken

Ik denk dat het wel moet werken, de warmte word nu alleen wat minder egaal verdeelt...
Je kan het voor de zekerheid uitproberen dat je de cpu stresstest en dan voelen hoe warm de koelblokken worden.
Maar ik denk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken (dit valt niet te repareren namelijk)
 
Ik denk dat het wel moet werken, de warmte word nu alleen wat minder egaal verdeelt...
Je kan het voor de zekerheid uitproberen dat je de cpu stresstest en dan voelen hoe warm de koelblokken worden.
Maar ik denk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken (dit valt niet te repareren namelijk)

Ok, dankjewel :). Ja Asus zelf kon me ook niet helpen, zij zeiden letterlijk om op highflow voor een alternatieve oplossing te kijken :p. Nu, we zien wel wanneer ik begin te overclocken.
 
Normaal zit er toch een bepaald gas in de heatpipes? De werking hiervan is nu weg waardoor de koeling dus niet mer optimaal is.
Aangezien je op een Waterkoeling forum zit: Waterkoelen die handel :p
 
Normaal zit er toch een bepaald gas in de heatpipes? De werking hiervan is nu weg waardoor de koeling dus niet mer optimaal is.
Aangezien je op een Waterkoeling forum zit: Waterkoelen die handel :p

Ja, ik zou het eigenlijk inderdaad zo moeten oplossen :p.

aSYsKne.jpg
 
Waarschijnlijk wel een leuk en simpel filmpje voor iedereen...

En eigenlijk word dus nu alleen de warmte niet meer van het eene blok naar het andere gebracht (zodat je tussen de twee rijen gelijkere temperaturen hebt)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Koeling Chokes en Mosfet's msi 1070 gaming x Overige Koeling 2
Hightower clear top voor de ek mosfet max iv gene-z HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
N AIO waterblock gezocht voor MoBo ASUS P5QD Turbo (of waterblocks voor MosFet, SB & NB Waterkoeling 3
R EK mosfet waterblock voor VI gene HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
l3p [VERKOCHT] Asus Maximus V Gene + EK-MOSFET ASUS M5G - Acetal + Nickel Verkocht 7
w4rlock [IN-ACTIVE] Waterblock NB + Mosfet Rampage 3 GENE Gevonden 0
J Ek-mosfet asus m5g HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
P Mosfet waterblok, met koelpasta of thermalpad? Waterkoeling 2
l3p [VERKOCHT] Asus ROG Maximus IV GENE-Z incl. EK-MOSFET Max IV Gene prototype blok Verkocht 8
S mosfet met southbridge verbinden Waterkoeling 0
dave-firsttimer:) [VERKOCHT] Koolance MB+mosfet waterblock voor ASR4E + Koolance CPU waterblock Verkocht 3
Verderf Intel DX79to met 3930K Mosfet oververhitting Overclocking 8
aadje93 Zalman ZM-RHS69 (Mosfet koeler voor 69XX kaarten van AMD). HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
mukkel [GEVONDEN] Asus mosfet koeler Gevonden 6
H Koelen van NB/SB en Mosfet en het geheugen Waterkoeling 1
D-foX [IN-ACTIVE] mosfet Freezer 2 pom Verkocht 3
l3p [INACTIVE] EK-Mosfet ASUS X58 KIT - Nickel + EK FB MOSFET ASUS X58 Verkocht 0
Asphiax [INACTIVE] EP45 DS3R NB en Mosfet waterblocks gezocht Gevonden 0
D [INACTIVE] Radiator, fittingen, mosfet lucht koeler Gevonden 11
R [INACTIVE] pump DDC + enzotech luna + ek supreme + enzotech mosfet + ek res Verkocht 4
Oli4v [INACTIVE] Mips NB, SB, mosfet blockjes, Nickel/messing Verkocht 4
Vissa [INACTIVE] EK Mosfet X58 kit + EK North/Southbridge Fullcover X58 block! Verkocht 5
LightStar Welke mosfet blokken voor Asus Crosshair II Formula Advies Waterkoeling Setup 4
N NB/SB en mosfet waterblok voor Asus Formula 2/II Croshair Waterkoeling 3
Forseti ram mosfet koeling Overige Koeling 5
P Enzotech Mosfet MST-81 mosfet heatsink Overige Koeling 16
m.d.koning Probleem Asus Rampage Extreme II i.c.m. Chipset / mosfet blokken. Waterkoeling 2
Craven EK-mosfet DFI UK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
E Mosfet vragen Waterkoeling 19
M MIPS gigabyte x58 mosfet blokjes HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
P Mosfet-block AsusM3a32 mvp deluxe HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D mosfet blok voor EVGA 780i FTW HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
K backplate ek mosfet asus 1 Waterkoeling 4
I Swiftech HD7950-HS / HD7970-HS Heatsinks? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Thierry Swiftech MWC80 en GTX275 P897 heatsinks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
W Heatsinks mosfets Waterkoeling 3
Joren mem heatsinks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Craven sapphire 4870 heatsinks? Overige Koeling 4
maomanna heatsinks NB en SB Overige Koeling 0
K Diensten te koop? Ik heb hulp nodig met buigen van hard tubing Waterkoeling 4
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy Alphacool XMAS22 deal, 10% korting op alles van Alphacool! Geldig t/m 31 December 2022 HighFlow Computer Cooling Shop 0
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
J DDC pomp revisie van EK Distro-Plate G1 HighFlow Webshop 2
D tips en tricks verbeteren van loop HighFlow Forum 15
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan