• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Logitech Z5450 koelen

Hkayak

Junior Member
Hallo allemaal! ik ga iets heel extreems doen -.- ik ga mijn logitech z5450 koelen omdat hij van binnen warm wordt, chips zijn nu eenmaal zo alleen lukt het mij niet om een heatsink te vinden die er op past ik heb wel eentje in gedachte: Enzotech BCC9 RAM heatsinks (8 stuks)
en blijkbaar hoef ik geen pasta te gebruiken, maar ik ga ook geen akasa thermal tape gebruiken, heeft iemand nog een suggestie? want ik wil bad company 2 graag in surround sound spelen :icon_frown:
en een z5500 kopen is geen optie helaas, alhoewel ik dat wel zou willen

Foto:
photont8.jpg



Diegene heeft de heatsinks dus geplaatst die waren niet standaard in de control pod, ik heb het even gemeten en he zou met gemak moeten passen
 
Laatst bewerkt:
De genoemde heatsinks kan je naar mijn idee gebruiken.
Plakkende thermaltape zit standaard al onder deze heatsinkjes, die van akasa hoef je daarom niet apart aan te schaffen.

Als de heatsinks te hoog zijn, pinnetjes korter dremelen :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Als je logitech even belt, en je zegt dat die het niet meer doet, heb je zo een Nieuwe z-5500.
Ookal zit je over de 2 jaar heen.

Ik kreeg ook een nieuwe Z-5500, en een Z-2300 voor mn G51
Logitech:055:
 
Als je logitech even belt, en je zegt dat die het niet meer doet, heb je zo een Nieuwe z-5500.
Ookal zit je over de 2 jaar heen.

Ik kreeg ook een nieuwe Z-5500, en een Z-2300 voor mn G51
Logitech:055:

weet je dat zeker? welke nummer moet ik dan bellen? ik had al een mail gestuurd maar ze zeiden dat ik geen garantie had maar toen had ik dit probleem niet
 
lol :p ouwe spammer xD

nja.
Gewoon ff beetje kijken op die site voor hun nummer?
Dan gewoon bellen en alles vertellen. Grote kans dat je een z-5500 krijgt, en anders pech :p
 
2 cent per minuut + je eigen kosten?

Zie het als gokken met een inleg van 50 cent en een winst van 280 euro ofzo? :p

Verder geen kosten om hem naar je op te sturen ofzo.
 
ik heb mijn Z-5450 controler ook gekoelt :) ik zal effe wat pics maken met mijn tel :)

edit: hier zijn ze
xc8ak4.jpg


en voor als het heel warm is zet ik ook nog effe de fan aan :)
2hmh5xd.jpg



waar de blauwe pijlen bij staan dumpen aardig wat warmte in dat ding
rj1ptw.jpg



vandaar ook de keuze van waar ik mijn heatsinks heb zitte :)
 
dus die plaatsen waar jij ze hebt geplaatst waren optioneel? of was het daar ook warm? heb je ook deze gebruikt : Enzotech BCC9 RAM heatsinks (8 stuks) het lijkt er wel een beetje op en dat lange zwarte heatsink? ik kreeg ook een link van freddy daarvan, past dat wel daarin http://www.highflow.nl/chipset-coolers/swiftech-mc21-mosfet-heatsinks-4-stuks-.html? is de jouwe van aluminium of koper? koper geleidt warmte veel beter als ik me niet vergis en waar heb je die fan op aangesloten anders prop ik het gewoon in mijn coolermaster HAF932 :p
 
nee dat is geloof ik een oude cpu koeler van een pentium 3 :p (doormidden gedremeld :p )

bij mij word die chip voor de wireless (die waar jij aan de linkerkant heatsinks op hebt en ik niet) niet echt warm....
ik heb namelijk alles nagemeten met een temperatuur meet apperaat

ik heb idd een enzotech ram heatsink, en die langere koperen zijn swiftechs (gewoon wat ik nog had liggen)
ik heb er nu 2 (die grote zwarte) en die wat lichtere koper kleurige naar rechtsboven daarvan met thermalgleu (dus niet meer te verwijderen) vastgezet.... (geleid geen stroom maar wel erg goed de warmte)

die platte midden op de printplaat heb ik daar geplaatst omdat vanaf daar de printplaat best warm word (mischien een warmte producerend iets aan de andere kant ervan)

ik wil nog een heatsinkje (of een hele grote) op dat verticale gedeelte doen, dan de ventilatiesleuven wat groter maken en dan kan hij wel altijd passief en koel genoeg zijn (ik ben van de overkill koelen :p )
 
ik zal ook even kijken of ik de temperaturen kan meten met mijn finger! :098: en op grond daarvan zal ik actie ondernemen, dopestuff jij klinkt echt als een highflower je koelt wat je tegen komt :p
 
Ik hoop dat ik een Z5500 krijg, maar dat betekent niet dat ik mijn Z5450 niet ga koelen :) ik ga beetje zeuren bij logitech :) missg moet ik aan de telefoon gaan huilen komt overtuigender over :D
 
z-5500 is idd een mooie set, alleen vind dat "draadloze" wel makkelijk :)
bij mijn weten fixen ze niets meer aan die 5450's....

miss mag je je 5450 nog zelfs wel houden als je een 5500 krijgt (dat had ik met mijn mx revolution muis kreeg een ander type muis en mocht de mx houde :p )
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M Logitech g cloud Gaming 1
Freddy Mod cambio v3.5 / shifter / handbrake logitech g25 g27 g29 g920 – improved feel HighFlow Product Reviews 10
Sw333t Logitech Illuminated Living-Room Keyboard K830 QWERTY HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Aequitis [VERKOCHT] Logitech Z5500 5.1 Digital Surround Verkocht 2
E [VERKOCHT] Logitech Cordless Desktop Wave Verkocht 2
E [VERKOCHT] Logitech Cordless Desktop EX110 Verkocht 4
J [VERKOCHT] Logitech Pure-Fi Express Plus. Verkocht 2
Joren [CLOSED] Logitech G15 v2 Gesloten 4
JeanPaul [VERKOCHT] Logitech Z623 2.1 Speaker set Verkocht 2
DieHard [CANCELLED] Logitech S220 2.1 speakerset Verkocht 3
vincent [IN-ACTIVE] logitech driving force GT Verkocht 1
JeanPaul [VERKOCHT] Logitech G110 Verkocht 1
Sanders [IN-ACTIVE] Razer Mamba, Logitech Solar Verkocht 0
sir serial [VERKOCHT] Logitech G9x Verkocht 1
The_Saviour# [GEVONDEN] Logitech Z2300 Gevonden 0
Ianovski Logitech MK600 Mod Cases en Modding 5
W [GEZ - HEADSET]Logitech G35 Gevonden 2
P [REFUSED] Logitech 35% (Procent) kortings Coupon - Code! aangeboden Verkocht 0
k.3nny [VERKOCHT] [logitech z5500] 170excl! Verkocht 20
M5rvii [GEVONDEN] Logitech G25 of g27 Gevonden 4
k.3nny [INACTIVE] [160]Logitech G19+Roccat kone+GRATIS Roccat Apuri. Verkocht 9
Fall3n Logitech G510 Gaming Toetsenbord HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Vissa [INACTIVE] Samsung Syncmaster 2032BW + Logitech MX518 Gamingmouse Verkocht 4
dopestuff [VERKOCHT] logitech G9+ hyperglides Verkocht 19
k.3nny [tka-logitech g19] Verkocht 4
Sw333t Logitech MX Revo VEILING! Verkocht 10
Johnny [INACTIVE] Logitech MX 3100 Verkocht 4
Sw333t Logitech Performance Mouse MX HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
alain-s Logitech Digital Precision PC Gaming Heads Verkocht 1
MonsterEnergy Logitech G27 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Vannos [VERKOCHT] Logitech G19 Verkocht 12
MaartenvdE Logitech Performance Mouse MX HighFlow Product Reviews 4
Flipmode Logitech Illuminated Keyboard HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15
Source Logitech G110 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy Gaming Gear (Headsets, muizen, toetsenborden etc.): Razer, Sennheiser, Logitech etc. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 25
K0G3L Logitech Harmony Ervaring Algemene Discussies 12
J aankoop logitech z-5500 Hardware & Software 11
RRPhantom Logitech G15 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
X Logitech breidt G-serie uit met drie producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 111
Freddy Logitech G25 Gaming 37
T HBA LSI koelen Overige Koeling 3
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
O Groot tv meubel koelen Overige Koeling 10
B NON-PC: pc koeling systeempje voor koelen 3 CNC motoren Waterkoeling 10
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
C Media / tv meubel koelen Overige Koeling 13
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
I Asus R9 290 directcu ii water koelen Advies Waterkoeling Setup 10
X Koelen van een fermentor Waterkoeling 11
H Hoe groot moet de radiator zijn voor het koelen van een 3770k? Waterkoeling 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan