+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 15 van de 15

Onderwerp: Laptop bij 75C Cpu op 70

Professioneel amateur hesselcandea has a spectacular aura abouthesselcandea has a spectacular aura abouthesselcandea has a spectacular aura about hesselcandea's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 27-Oct-11
    Credits
    555
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10

Laptop bij 75C Cpu op 70

Hallo mensen.
    Ik heb hier een laptop staan, die graag lekker warm wordt.
    packardbellcracktop.jpg
    Enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Al vast bedankt.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    82
    laptop koeler kopen
    Long time lurker

Moderator dopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to all dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Credits
    472
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    je kan nog effe proberen goeie koelpasta op de originele koeler te doen...

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    en de heatsink mss ontstoffen

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    82
    Tbh, Ik zie HesselCandea Geen laptop uitelkaar schroeven, (Ik ken hem van meerdere foras)
    Laatst gewijzigd door k.3nny; 18-12-11 om 14:00.
    Long time lurker

OC noob Harjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud of Harjo's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 25-Oct-10
    Credits
    888
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Kenny nu is het Nederlands :p

Verzonden vanaf mijn Iphone via tapatalk

electronica werkt op rook is de rook er uit dan werkt het niet meer

Professioneel amateur hesselcandea has a spectacular aura abouthesselcandea has a spectacular aura abouthesselcandea has a spectacular aura about hesselcandea's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 27-Oct-11
    Credits
    555
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Excuseer? Waar slaat dat op K3nny?
    Ik heb 2 dezelfde laptops, en bij de eerste heb ik de pasta al vervangen. Dat helpt niet.
    Die andereis nu lekker warm. Toch maar een laptopkoeler dan?

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Ook gelijk alles ontstoft?
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    82
    Hessel, Ik ken je al tijden van Bouweenpc.nl, Sorry hoor, maar wat je daar allemaal vraag
    Long time lurker

Bros Family JeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud of JeanPaul's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 09-Feb-10
    Credits
    801
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    21
    FLAME FLAME FLAME

Wat je kunt doen :

Inderdaad de thermalpaste vervangen en dan hebben we het over een MX-4 of Arti 5 met de juiste hoeveelheid ik ken genoeg mensen die er 4cm op smeren

De heatsink indd helemaal stofvrij maken , en waar heb je de laptop opstaan ? ken ook mensen die klagen zich suf en dan hebben ze de laptop op hun spijkerbroek staan...

Mocht het allemaal niet helpen indd wat kenny al aangaf een laptop koeler kopen . Echter je temps zijn niet echt extreem gek of is dit idle ?

Echter nu zie ik ook dat je een packard bell hebt deze hebben in het algemeen niet de beste ventilatie .

Moderator dopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to all dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Credits
    472
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    je kan als je wilt ook altijd nog de "ventilatie" verhogen door de plastic intake/outtake roosters wat te verruimen...

Ingeschreven
    Thu 27-Oct-11
    Credits
    555
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    He bedankt allemaal voor de suggesties.
    Die screenshot was gemaakt net na het opstarten.. dus die is niet helemaal betrouwbaar.
    Ik ga binnenkort even een tube koelerpasta kopen, en gelijk even al het stof weghalen.
    De laptop staat meestal op tafel. Ik zal kijken of ik een laptopkoeler kan krijgen.

Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Credits
    472
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    koop dan wel arctic MX-4 ofzo (echter goeie) en breng het netjes aan (dat alleen al kan graden schelen)

Junior Member XenOn is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 29-Sep-11
    Credits
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Valt nog mee mijn MacBook Pro's CPU haalt 122 graden als ik League of Legends speel.
    Maar inderdaad een Laptop cooler helpt veel als ik men laptop cooler gebruik met 9 120mm fans die 1800rpm draaien word hij nog maar 70 graden.

OC noob Harjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud of Harjo's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 25-Oct-10
    Credits
    888
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    We hebben weer en sollicitant voor topic kicker van het jaar

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk