+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Koeling i7 7440

All Round Computer Addict wijthoef is on a distinguished road wijthoef's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 01-Jan-09
    Credits
    659
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10

Koeling i7 7440

Ik ben op zoek naar nieuwe koeler voor mijn cpu
    Ik heb nu de crossair h80i
    En deze voldoet niet.

Wil hem op 4.8 ghz kunnen draaien zonder boven de 80 graden te komen
    Iemand tips voor leuke koeling

Moderator dopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to all dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 31-Oct-08
    Credits
    421
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Beste Wijthoef, het is wel makkelijk te weten wat verder nog de wensen zijn.
    Bijvoorbeeld wat is je budget en wat voor case en ruimte daarin heb je, wil je water of luchtkoeling?

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    6.275
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wijthoef Bekijk Berichten
    Iemand tips voor leuke koeling
    Definieer "leuke".

Ik vind phase-change erg "leuk", vooral met dit weer. Maar de mogelijkheid bestaat dat jij de prijs niet "leuk" vindt.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.119.156
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120
    De EK-MLC is best leuk
    Vanaf deze week verkrijgbaar bij HighFlow, hier alvast een preview:
    https://www.highflow.nl/news/ek-mlc-...x-is-here.html

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    201
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    122
    i7 7440 ken ik niet, althans niet in de desktop wereld.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten