+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Fan draait soms niet

Dr1ftK1ng
    Guest

Fan draait soms niet

Beste HighFlowers,

Ik heb in de voorkant van mijn pc deze fan zitten: Enermax T.B.Apollish UCTA12N-BL, 120mm - Prijzen - Tweakers

Nu heb ik het volgende probleem: wanneer ik de pc opstart, gaan de lichtjes branden, maar draaien de fanbladen soms niet. Dan moet ik zelf tegen de fan aanblazen, waardoor hij weer gaat draaien. Soms is het echter zo, dat de fan wel gaat draaien. Ik heb de case al een keer opengemaakt om te kijken of er iets is dat de fan blokkeert. Dit is echter niet het geval.

Is er iemand die weet hoe ik dit probleem kan oplossen, want ik heb geen zin om telkens te bukken om mijn fan aan te blazen.

Alvast bedankt!!

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Op een fancontroller zitten?
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Dr1ftK1ng
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sw333t Bekijk Berichten
    Op een fancontroller zitten?
    Ja, de fan zit aangesloten op de standaard fancontroller die in mijn kast zit. De kast die ik heb is een Rasurbo Xange: Rasurbo Xange - Prijzen - Tweakers

Hij zit dus aangesloten op één van deze metertjes zeg maar.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    En hoe reageert de fan als je hem op je voeding aansluit zonder fancontroller? Ik gok dat hij dan namelijk wel functioneert en dat je de fan lager hebt ingesteld dan dat hij aan kan.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Dr1ftK1ng
    Guest
    En hoe reageert de fan als je hem op je voeding aansluit zonder fancontroller? Ik gok dat hij dan namelijk wel functioneert en dat je de fan lager hebt ingesteld dan dat hij aan kan.
    Ik zal het eens een poging geven.

De fan draait op de fancontroller ook altijd op z'n max, want als ik hem langzamer laat draaien, gaan de LED's ook minder fel branden en dat wil ik niet. Toch zal ik het proberen.

Dr1ftK1ng
    Guest
    Ik heb geprobeerd om de fan op de voeding zelf aan te sluiten, maar dit hielp helaas niet. Wat zou ik nog meer kunnen proberen?

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Eigenlijk niets, fan is op.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Dr1ftK1ng
    Guest
    Eigenlijk niets, fan is op.
    Hmmm, dan moet ik maar eens op zoek naar een andere fan... Bedankt voor de hulp!

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten