• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

autonoom gebruik van T-Balancer BigNG

audioholic

Junior Member
Hallo,

Ik heb de T-Balancer BigNG gekocht voor het gebruik van actieve koeling van audioapparatuur in een gesloten kast. Op de site van highflow staat bij het product dat het apparaat gebruikt kan worden voor autonoom gebruik (dus zonder tussenkomst van PC). Wat ik heb begrepen is dat de BigNG eerst geconfigureerd moet worden met software. Daarna wil ik het apparaat dus plaatsen in een kast.

Zie link: mCubed T-Balancer bigNG

Autonoom gebruik: de bigNG draait onafhankelijk van OS en moederbord.

Ik ben nog niet toegekomen aan het testen, maar wellicht zijn er andere mensen die dit kunnen bevestigen? Ik kom het ook niet tegen in de reviews vandaar dat ik het hier maar even vraag.
 
volgens mij is dat inderdaad waar...
ik heb het niet precies zo getest maar ik heb de nigng ingestelt en daarna een keer mijn os opnieuw geinstaleerd en ben toen de drivers "kwijtgeraakt" en uit luiheid zit hij nog in mijn interne usb header..
maar inprinciepe draait hij nu dus autonoom.... ik weet alleen niet hoe het met de opgeslagen instellingen gaat, bijvoorbeeld als je de stroom er een bepaalde tijd helemaal af hebt ;)
 
dopestuff, ik durf het bijna niet te vragen, maar zou je het eens willen testen door de USB kabel los te halen en te kijken of de fans nog steeds goed worden aangestuurd? Ik hoop eigenlijk dat de configuatie in de bigNG opgeslagen word en dus onafhankelijk doorgaat.
 
dat wil ik best doen maar veel zal er niet aan te merken zijn ik heb ze namelijk ingestelt dat ze pas tegen ik geloof de 30 graden harder gaan draaien en dat is het gelukkig eigenlijk nooit op mijn kamer :p
maar ik zal hem er effe uittrekken ;)

edit: whohoo en ze draaien nog!!
 
Laatst bewerkt:
hij starte vandaag zoals hij normaal doet op (hij gaat aan het voltage gaat langzaam naar vol vermogen, en dan past hij de volts weer aan tot zo laag mogelijk)
dus in mijn ogen EEN SUCCES!!! :)
 
hehe isgoed ;)
ben alleen nog benieuwt of hij het ook bij wijze van echt onthoud als voor langere tijd (een dag/paar dagen miss zelfs paar weken) de stroom er totaal af is heeft onthouden... :p

en ja ben er nogsteeds erg tevreden mee dat ik hem gekocht heb, ik weet dat ik er nog veel meer mee kan (wat ik nog waarschijnlijk wel ga gebruiken) maar inmijn ogen kan je nooit genoeg "features" hebben :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R Mayhems Aurora 2 Silver voor lang gebruik? (1 jaar) Waterkoeling 1
L Vraagje silicone slang gebruik Waterkoeling 4
J Welke browser gebruik jij? Algemene Discussies 13
T Je psu gebruik voor het water in je loop te laten? Waterkoeling 13
R Gebruik tegoedcoupon werkt niet HighFlow Webshop 4
Wouter Gebruik jij social media site's zoals facebook? HighFlow Forum 27
HighSpeed^ [Downloaden] Welk programma gebruik jij? Hardware & Software 35
Sw333t Mini "mod" van mijn FritzBox 7170 die ik nu gebruik als router Overige Builds 4
D hoe gebruik maken van extra video geheugen ? Hardware & Software 3
Dustyrick Internet/Browser na gebruik steeds langzamer!? Problemen & Oplossingen 10
Vannos Waar gebruik jij je Highflow goodies voor ? Algemene Discussies 16
K oneigenlijk gebruik vandal powerswitch Cases en Modding 5
Wouter Gebruik jij 1 van deze mods? HighFlow Forum 7
Blackruby Welke versie van Windows (7) gebruik jij? Hardware & Software 30
Killerbee Radiator doorspoelen/schoonmaken voor gebruik Waterkoeling 40
Freddy Welke bank gebruik je? Algemene Discussies 35
Quadcore heeft iemand al ervaring met t gebruik van omegadrivers ?? Hardware & Software 2
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 0
K Diensten te koop? Ik heb hulp nodig met buigen van hard tubing Waterkoeling 4
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy Alphacool XMAS22 deal, 10% korting op alles van Alphacool! Geldig t/m 31 December 2022 HighFlow Computer Cooling Shop 0
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
J DDC pomp revisie van EK Distro-Plate G1 HighFlow Webshop 2
D tips en tricks verbeteren van loop HighFlow Forum 15
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Jason Ultradunne radiatoren van XSPC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
C Lek -> product verwijderen van moederbord Waterkoeling 4
HighFlow Gefeliciteerd, I. van der Laan. Felicitaties 1
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
M Bouwen van custom CPU only loop. Waterkoeling 21
L Hulp met uitzoeken van de rest van de onderdelen. Advies Waterkoeling Setup 14
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Rammstation inkorten van None Chamfer Crystal Link Tube ??? Waterkoeling 3
Freddy Donderdag 03-07-20 onderhoud, van 08:00 tot 16:00 uur. HighFlow Computer Cooling Shop 7
HighFlow *update* Webshop weer geopend! Webshop was gesloten van 15 juni tot 19~21 juni 2020, i.v.m. grote update HighFlow Computer Cooling Shop 13
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
MrGiorgio Corona ver van mijn bed show? Nieuws en Sport 55
HighFlow LG geeft 8k-oled-tv van 88" adviesprijs van 29.999 euro Hardware & Software 1
HighFlow EK Waterblocks onthult speciale EK-versie van de InWin 303 met ingebouwd distributieblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
anub1s18 vraagje over de duurzaamheid van acryl onderdelen t.o.v. pom/acetal Waterkoeling 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan