• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

700D en stil :D

Sparky

Highflow Clan Member
ik heb net een nieuwe 700D gekocht van kenny en daar wil ik een servertje/mail/low level game pc`tje van maken

maar nu zit ik met de koeling:S

ik wil hem passieve lucht koelen, en dan cpu en gpu.

maar welke??

voor fans zat ik te denken aan noctua`s, maar welke..........?

de cpu word waarschijnlijk een core2duo en als ik geluk heb met me rma een 920 D0

en de gpu een 8800GT of als iemand een betere weet een goedkope andere (zolang het maar Nvidia is ;) )

hoop dat jullie me kunnen helpen :D (denk het wel ;) )
 
ik weet al welke koelers ik ga gebruiken dat is voor de cpu Thermalright Ultra-120 Extreme Copper voor me geheugen Scythe Kama Wing Memory Heatspreader Copper (2x) SCKW-1000-CU en voor me gpu Thermalright T-Rad2 GTX (die laat ik copper platen ;) )

deze Scythe Kama Bay PLUS Black SCKB-2000BK komt er aan de voorkant bij om me HD wat extra te koelen

maar nu zit ik dus met me fans,

ik wil geen fans op de koelers

wel een fan controler om te kunnen switchen tussen stil en gamen

welke fans geven genoeg airflow om goed te koelen en zijn wel stil genoeg??

dacht zelf aan deze Scythe 120MM Gentle Typhoon 500RPM D1225C12B1AP-11 maar weet niet of die genoeg lucht verplaatst of deze NOISEBLOCKER 120MM PWM BlackSilentFan XLP Rev. 3.00 maar weet niet of die still genoeg is of die van gorgio Scythe 120MM S-FLEX SFF21D 800RPM

ik zeg kom maar op met de ideeen

alvast bedankt :eusa_clap:
 
Ik hoop dat ik het goed lees, maar je wilt je cpu + graka passief koelen in een corsair700d?

Zelf heb ik ook de 700d, maar het grootste minpunt van de gehele case is wel de airflow, deze is gewoon diep triest, rekening mee gehouden?
 
i know

ik wil ook met die extra fronfan wat extra flow krijgen

en als alles zit ga ik de airflow checken met een rookmachine of hij wel overal komt.

zo niet....... ik heb een haakse slijper :s-chainsaw: ( <-- het lijkt erop ;))
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
W [VERKOCHT] Corsair 700D inc. 800D window Verkocht 14
W h50 mounting am3 en 700D upgrade kit usb 3.0 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
arwin74 [IN-ACTIVE] 800d 700d Gevonden 2
W Wybo's 700D Gallery & Build Logs 30
Johnny [VERKOCHT] Corsair 700D Verkocht 11
D EK-Multioption Reservoir 150 rev.2 installatie Corsair 700D Waterkoeling 1
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest! Doe mee/win mooie prijzen: Corsair 700D en meer! HighFlow Computer Cooling Shop 54
Freddy Corsair 700D case/behuizing op voorraad HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
OhTheAgony Cape Cora HF // XSPC Passive 200mm // Corsair 700D HighFlow Product Suggesties en Nieuws 26
Z Fractal Design R5, 7700K, 1080Ti SLI zo stil mogelijk? Advies Waterkoeling Setup 29
Sw333t Welke pomp / pompen (stil doch krachtig) Waterkoeling 5
Robin Misschien even om bij stil te staan! Algemene Discussies 2
7 Stil, Strak, Ivy & Kepler Hardware & Software 5
L [Waterkoeling] i7 3930K, 2x6970, Rampage4 full block, stil Advies Waterkoeling Setup 24
J Is deze setup geschikt en welke fan zijn het beste voor een stil systeem ? Advies Waterkoeling Setup 3
Sw333t [GEVONDEN] Zwarte sata dvd brander, moet redelijk stil zijn Gevonden 3
X EK legt productie vernikkelde waterkoelblokken stil Waterkoeling 81
Sw333t [GEVONDEN] A-merk voeding 450 - 550 Watt (stil) Gevonden 1
E Cooler Master Fans en voeding niet zo stil als gehoopt Overige Koeling 4
brazen Vervangen fans op TT Frio - stil en goed koelend! Overige Koeling 17
P [Discussie] Warm, zuinig en aanwezig of koud, energievretend en stil? Waterkoeling 11
Chaotic Tiger Stil systeem Waterkoeling 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan