+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: Windows 10 ervaringen

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126

Windows 10 ervaringen

Mijn Windows 8 installatie geeft me nu de hele tijd een pop-up dat ik kan upgraden naar Windows 10.
    Ik heb dat dus nog niet gedaan, alles draait nu prima...

Wie draait hier al Windows 10 en wat zijn jouw ervaringen ermee?

En heb je de upgrade gedaan vanaf Windows 7/8 en hoe is de upgrade gegaan?

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.730
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Ik draai al een maand ongeveer,en ik heb geen problemen ondervonden.

Senior Member gorky has a spectacular aura aboutgorky has a spectacular aura aboutgorky has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Sat 18-Oct-14
    Credits
    3.403
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    ik ook heb er nog geen slechte ervaring mee

Senior Member jrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sun 05-Jun-11
    Credits
    1.788
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Vanaf windows 8 en de upgrade ging zonder problemen. Alleen is er nog iets met de grafische kaart. Af en toe draaien programma's zonder dat er een venster te zien is. Alleen nog geen tijd gehad om dit te onderzoeken.
    Het nieuwe startmenu is zeker een verbetering ten opzichte van windows 8.
    Wanneer het gepruts ten einde is, begint het plezier.

uber-prutser the_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud of the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    3.127
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Ik ben een Windows 10 insider dus al maanden lang 10 draaien op een test pc-tje. Toen de boel offcieel werd een upgrade gedaan op m`n dagelijkse pc voor het activatie gebeuren en daarna direct een clean install gedaan. Bevalt me tot nu toe zeer goed. Geen gekke dingen tegen gekomen en alles werkt, ook al m`n programma`s deden niet moeilijk. Sommige dingen zijn wel even zoeken waar alles staat maar met wat logsich verstand is alles te vinden

Senior Member Stephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really nice Stephan---pro's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Credits
    714
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Ik zou graag overstappen maar heb een probleem en dat is het geluid, ik heb een creative fatality xfi titanium nog wat geluidskaart waar nog geen drivers en software voor is voor windows 10 en dat heb ik wel nodig voor mijn 7.1 speakers.
    dus ik hoop dat dat snel komt dan maak ik ook de overstap.

Vissa! Vissa has much to be proud ofVissa has much to be proud ofVissa has much to be proud ofVissa has much to be proud ofVissa has much to be proud ofVissa has much to be proud ofVissa has much to be proud ofVissa has much to be proud ofVissa has much to be proud of Vissa's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Oct-08
    Credits
    714
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Ik heb eindelijk de overstap gemaakt naar een nieuw OS vanaf het trouwe Windows 7. Hoorde goede verhalen dus toch Windows 10 maar geprobeerd.

Wat een heerlijk OS zeg! Microsoft heeft eindelijk een OS wat ik beter vind dan W7. Strak, snel, werkt allemaal erg fijn.

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.973
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Heb nu al bijna 2 en een half weekje Win10 zitten, en het valt goed mee.
    Heb een upgrade gedaan vanuit windows 7 omdat ik anders alle programma's en layouts kwijt ben.
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Heb de mediacenter geupgrade van Windows 7 Home 32-bit naar Windows 10 Home 32-bit. Werkt perfect, zelfs de installatie van Kodi kon zo blijven draaien (voor de zekerheid wel een backup van gemaakt). Vind de pc sneller opstarten nu (de mediacenter heeft geen ssd maar een sshd en het scheelt best wel wat).

Onze notebook/tablet (Acer Switch 10) heeft een clean install (W10 Home 32-bit) gekregen, zodat we gelijk van die nasty recovery partitie af waren (7gb groot, wat veel is aangezien de notebook slechts 32GB opslag heeft).

De main pc wacht ik nog even mee, heb nog geen tijd (en voornamelijk zin) gevonden om alle zaken daarvan op de mediacenter te testen. Onder andere het VFD karakterscherm waar ik toch wel een beetje aan verknocht ben.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Senior Member jrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sun 05-Jun-11
    Credits
    1.788
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stephan---pro Bekijk Berichten
    Ik zou graag overstappen maar heb een probleem en dat is het geluid, ik heb een creative fatality xfi titanium nog wat geluidskaart waar nog geen drivers en software voor is voor windows 10 en dat heb ik wel nodig voor mijn 7.1 speakers.
    dus ik hoop dat dat snel komt dan maak ik ook de overstap.
    Zijn er geen drivers voor windows 8 die mogelijk werken? Voor mijn wifi ontvanger op USB zijn alleen windows 7 drivers te vinden en via een omweg is het toch gelukt om deze werkend te krijgen in windows 8 en 10. Heeft wel tijd gekost om de oplossing te vinden, maar het werkt perfect.
    Wanneer het gepruts ten einde is, begint het plezier.

Senior Member Tath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond repute Tath's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 13-Feb-11
    Credits
    4.956
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    48
    Werkt super.

Of ik heb de vorige keer iets niet goed gedaan want grafisch loopt het een stuk beter. Kom met fraps tot zelfs 135 fps tijdens het gamen met de 2 690 gtx'n. Moest wel de drivers 2 keer installeren.

Verder geen centje pijn. eindelijk een upgrade die de moeite waard is.

Ben wel telefonisch lastiggevallen door een zogenaamde medewerker van microsoft. "whe solve your microsoft problem if you .......".
    Op de achtergrond kantoorgeluid. Engels \ pakistaans accent. "whe shut down your system" .

Aha

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Heb W10 nu een dag of 3-4 draaien en ik moet zeggen dat ik nest onder de indruk ben. Alle gebreken die W8(.1) had en die ik had moeten oplossen met 3rd-party programs zijn grotendeels opgelost .
    Nu alleen de gadgets van 7 nog terug (draai nu 8GadgetPack).

Nieuwe opzet van de start-knop vind ik goed werken, en idd moet je soms nog ff zoeken naar dingen , maar dat moet met logisch nadenken zo gevonden.
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten