• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

tempsensor

waarmee je die uit moet lezen?? dat kan met een heele hoop
van een zalman zmf 2 tot aan een mcubed tbalancer bigng :) (moet gewoon standaart zo een connector bijzitten)

sommige moederborden hebben daar op het moederbord standaart al een connector voor maar jouwe volgens mij niet..
 
Laatst bewerkt:
Hmm,Highflow heeft alleen de mCubed T-Balancer bigNG en de mCubed T-Balancer bigNG. De sensor-hub moet je weer aansluiten op 1 van die 2. Dus daar heb ik niet veel aan.

Freddy, zijn er ook andere soorten controllers waar ik de temp sensor op aan kan sluiten?
Wil het digitaal hebben dus een DB-fancontroller hoef ik (nog) niet.
 
Laatst bewerkt:
De TMS-200 vind ik voor mijn doeleinde een beetje te duur.
Kan je de miniNG ook besturen met software, of moet je echt de miniBG daar voor hebben?
U kunt de temperatuur limieten en snelheidscurves aanpassen met de jumpers of met de T-Balancer software.
in stand-alone mode only with jumper and poti or with software via the T-Balancer

Is de T-Nalancer nu de software ofzo dan?
 
je kan de t-balancer fancontrolers via een interne usb aansluiting op je interne usb aansluiting aansluiten en compleet regelen met software ;) (vooral de bigng dan)
 
Ja, daar was ik idd net achter gekomen. ff een aantal reviews gelezen.

Dan moet ik dus wel kiezen voor de bigNG...
Misschien is het wel een idee om dat er bij de mniNG erbij te zetten in de omschrijving.
 
Bestelling is goed doorgekomen.
De bigNG was uitverkocht, is uiteraard al bijbesteld.
mCubed verwacht morgen onze order te versturen, dan moeten we het begin volgende week binnen te hebben.
 
Dank!! Had niet eens gezien dat ie niet op voorraad was :wehe...
Als ie volgende week wordt toegezonden, dan is er de kans dat ik niet thuis ben vrij groot (paar dagen met vakantie). GLS biedt 2keer aan en dan gaat het terug naar Zwolle (in mijn geval dan). Mijn buurman neemt helaas geen pakjes aan wanneer er moet worden getekend.
Kan de zending ook per TNT worden verzonden? Dan neemt mijn buurman ze wel gewoon aan :).
 
We kunnen het ook versturen wanneer je weer terug bent.
Je kan dan een dag doorgeven wanneer je het wilt ontvangen, dan versturen wij het een dag ervoor :)
 
Ok :) als ie maandag binnenkomt mag ie gewoon worden verzonden (als het dan nog kan voordat GLS de pakketten komt ophalen). Dinsdag word denk ik een probleem, maar dat laat ik nog wel weten :)
 
Nee :( Vrijdag konden ze het niet meer versturen denk ik, want we kregen gisteren (maandag) pas een verzendbevestiging van mCubed.

Dan zal het hoogstwaarschijnlijk morgen of anders overmorgen binnen komen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S Bitspower tempsensor op m'n mobo? Waterkoeling 1
Thierry Aquacomputer tempsensor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan