+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: nieuwe pc? wat denken jullie ervan?

Junior Member rowan8k will become famous soon enough rowan8k's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 15-Feb-15
    Credits
    755
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5

Question nieuwe pc? wat denken jullie ervan?

hey ik heb een oude pc uit 2003 waar ik nu wat op game zoals CSGO maar dat is zowat allees wat tie aankan
    dus ik ga hem vervangen dit is mijn eerste build maar ik heb er ongelofelijk veel zin in
    ik heb zoveel research gedaan dat ik zowat alles weet maar ik wil graag jullie mening over de pc die ik ga bouwen

dit is de lijst men componenten:

cpu: Intel Core i5-4690K Boxed
    mb: asus republic of gamers Z97 maximus VII ranger
    gpu: XFX R9 290X 4GB Double Dissipation Edition
    ram: Corsair 8GB dominator platinum 1866MHz(later ga ik hem upgraden naar 16gb)
    psu: Corsair HX750i
    ssd: Crucial M550 2,5 256GB
    case: custom scratch case
    de hdd, mosfet en cpu worden gewatercooled later wil ik ook upgraden om de gpu te gaan watercoolen

wat denken jullie ervan
    en misschien heeft iemand een precies dezelfde build of eentje die der erg op lijkt laat me even weten wat je der van vind

Moderator coolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond repute coolfris's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Feb-08
    Credits
    3.477
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    90
    Prima PC, kan je wel weer even mee vooruit.

Heb je al plannen wat voor case je gaat maken?

Junior Member rowan8k will become famous soon enough rowan8k's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 15-Feb-15
    Credits
    755
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    ik ga de Made By Kier » Guilty (Red) namaken proberen tenminste van Richard Keirsgieter

ik heb het aan hem gevraagd en hij vond het goed

Moderator coolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond repute coolfris's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Feb-08
    Credits
    3.477
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    90
    Dat is een van mijn favorieten. Prachtig origineel kabelmanagment en de tubes hebben iets van een machtig kerkorgel. Tenminste, daar doet het mij aan denken.

Mooie uitdaging. Succes met bouwen!

Member outblaze will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Fri 05-Oct-12
    Credits
    940
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    die gaat idd wel weer even mee heb dezelfde cpu en moederboard alleen een andere videokaart en 16gb geheugen.

Spy Member Zwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond repute Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Credits
    539
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    zijn build log is ook hier op het forum te vinden.
    http://forum.highflow.nl/f34/guilty-14633/
    succes met je build

Member outblaze will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Fri 05-Oct-12
    Credits
    940
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    zag het net ja super vet!

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Succes, lastig om na te maken.. De modskills van Kier zijn in mijn ogen subliem en nog niet overtroffen (al komt Coolfris erg in de buurt met zijn Lili).
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten