• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Het Windows 7 / Seven Topic

D

Deleted member 42

Guest
hoelang draaien jullie windows7 nu? ik heb het een week in beta 24/7 draained en werkt nog altijd :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb nog niet echt tijd gevonden om hem echt aan de proef te stellen. Daarbij draait het niet zo lekker op VMware op mijn laptop :p Dus wanneer ik tijd heb gooi ik hem op mijn desktop pc
 
Ik ga hem pas echt proberen als er een goede versie van is.

Destijds heb ik ook een RC versie van Vista geïnstalleerd en dat gaf alleen maar ellende, dus om dat te besparen wacht ik tot er een verder ontwikkelde versie is :)
 
Ik wacht ook nog even af, en ik weet nog niet of die taakbalk nou zo handig is, ik houd voorlopig nog wel effe Vista SP1, er gaan zelfs geruchen dat er een SP2 aankomt, helemaal mooi, dan hoef ik voorlopig niet naar Windows 7.
 
Ik ga hem pas echt proberen als er een goede versie van is.

Destijds heb ik ook een RC versie van Vista geïnstalleerd en dat gaf alleen maar ellende, dus om dat te besparen wacht ik tot er een verder ontwikkelde versie is :)

Denk niet dat je de release van Vista kun vergelijken met die van Win7.. Van XP naar Vista was een hele stap, vooral qua drivers.. Vandaar ook dat er zoveel problemen waren bij de release.

Bij Win7 werken eigelijk bijna alle Vista drivers, dus daar zul je sowieso al veel minder problemen mee krijgen. Ook omdat 7 eigelijk gewoon een verbeterde Vista is zal het een heel stuk stabieler zijn.

Er zullen vast nog genoeg foutjes in zitten die eruit gehaald moeten worden, maargoed daar zijn de betas uiteindelijk voor. Magoed wat ik zo gehoord heb is dit al een hele impressive beta, die sneller loopt als Vista en al zeer stabiel is. Heb hem zelf ook nog nie getest dus kan je geen persoonlijke ervaringen erover geven ;)




Ik wacht ook nog even af, en ik weet nog niet of die taakbalk nou zo handig is, ik houd voorlopig nog wel effe Vista SP1, er gaan zelfs geruchen dat er een SP2 aankomt, helemaal mooi, dan hoef ik voorlopig niet naar Windows 7.

Zijn geen geruchten want hij komt inderdaad uit, alleen is ie pas uitgesteld :p

'Microsoft stelt Service Pack 2 voor Vista uit' | Core | Tweakers.net Nieuws
 
Heb Windows 7 even gedraaid maar vind het geen bal aan :S..
beetje uiterlijk veranderd..
Drivers die niet goed werken nog..
Snap ook niet waarom ze een nieuwe uitbrengen terwijl Vista nog geen eens 100% Functioneert!!
takenbalk wat overdreven groot is.. sinds Vista er is, is het geen bal aan meer :) maarja we hebben eigenlijk niet veel keuze meer..
4GB (is wel XP voor maar sommige dingen werken dan weer niet mee) En vista is met de meeste dingen wel compatibel omdat ze je daarmee dwingen tegenwoordig..
Heb zo snel mogelijk Vista weer erop gezet.
 
Windows 7 is eigenlijk wat Vista moest worden. Sneller, gebruikt minder resources en gaat er slimmer mee om. En de grooste ergernissen zijn er uitgehaalt of een stuk makkelijker om uit te zetten. Ik denk zelfs persoonlijk dat Vista de windows ME is van deze tijd. Beetje een flop ;) al draai ik het wel :)
 
Denk niet dat je de release van Vista kun vergelijken met die van Win7.. Van XP naar Vista was een hele stap, vooral qua drivers.. Vandaar ook dat er zoveel problemen waren bij de release.

Bij Win7 werken eigelijk bijna alle Vista drivers, dus daar zul je sowieso al veel minder problemen mee krijgen. Ook omdat 7 eigelijk gewoon een verbeterde Vista is zal het een heel stuk stabieler zijn.

Er zullen vast nog genoeg foutjes in zitten die eruit gehaald moeten worden, maargoed daar zijn de betas uiteindelijk voor. Magoed wat ik zo gehoord heb is dit al een hele impressive beta, die sneller loopt als Vista en al zeer stabiel is. Heb hem zelf ook nog nie getest dus kan je geen persoonlijke ervaringen erover geven ;)

Zijn geen geruchten want hij komt inderdaad uit, alleen is ie pas uitgesteld :p

'Microsoft stelt Service Pack 2 voor Vista uit' | Core | Tweakers.net Nieuws

Dat is ook zo dat moet ik je laten, maar ik zit nu met een stabiel systeem en heb geen zin om alles opnieuw te gaan doen :p Ik heb nou andere dingen aan m'n hoofd wat aan mijn computer gerelateerd is :)
 
Windows 7 vraag

Heey mensen,

Ik heb zin om Windows 7 eens te gaan uit proberen.
Maar dan heb ik eerst vragen om het ook daadwerkelijk te installeren.

Drivers;

Nvidia drivers, heb gehoord dat ik gewoon vista kan selecteren op nividia site, maar is dit ook daadwerkelijk zo?
Mobo drivers hoe zit het hier mee? Ik heb Asus P5K Premium

Software:

Virus scanner zoals MCaffee werkt dat?

Verder ben ik benieuwd naar ervaringen van gebruikers van Windows 7.

Komt u maar :077:
 
voor mijn Asus Striker II Formula waren gewoon windows 7 drivers, nVidia drivers werken ook prima. Ik weet niet of McAffee al werkt op Win 7, maar er zijn wel een paar virusscanners beschikbaar speciaal voor Win 7.
 
ShowteQ ik heb even gekeken op asus site bij drivers, als ik zoek op Striker II Formula komt er pop-up van welke OS je gebruikt wat heb je daar aangeklikt?

Bij mijn mobo is het het zelfde windows 7 staat er ni
 
hee johnny je kan toch ook gewoon zonder je drivers runnen? ik heb een Striker || extreme gehad, een MSI 790i, en nu een X58 en zonder drivers kan je geowon op je pc hoor..
 
hier ken je de officiele versie downloaden van de microsoft siteen krijg je support en kan je ook info naar micro zelf sturen, het wordt overigens aangeraden om windows 7 niet als main os te installeren , dus niet ipv vista , xp ed. maar gewoon als dualboot ofzo.

ik heb het geprobeerd te installeren , en toen gaf het een of andere fout aan, toen was ik het al zat lol en heb ik het gelaten voor wat het is :p

maar inderdaad hoor verder alleen maar goede dingen , over veel sneller zijn etc. ik wacht wel op het officiele product.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
ZwerverRoodbaard Het Windows Mobile 6.1 (6.5) Topic Algemene Discussies 10
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
djghostogb Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen? Advies Waterkoeling Setup 205
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
Ubbidude Hallo Users van het HighFlow forum Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
O Het begin is er. Cases en Modding 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
A Welke fitting het best gebruiken voor acrylic tube Waterkoeling 5
iSP Het steam bundle topic Gaming 1
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
P Is waterkoeling het voor mij waard? Advies Waterkoeling Setup 3
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
Consigliere Laat ik het ook eens doen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
S Het Beest V2.0 Obsidian 900D + SLI 780 Gallery & Build Logs 9
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
M Het grote Brommer/Scooter Topic Algemene Discussies 132
Hightower 2 verschillende gtx 770 van het zelfde merk in sli? NVIDIA 9
J Het Xbox One topic Gaming 47
E Zeer tevreden, ook als het even mis gaat HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
H Hoe groot moet de radiator zijn voor het koelen van een 3770k? Waterkoeling 4
Lindenberger Freddy's lollies duiken ook in het wielermilieu op! Algemene Discussies 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan