• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Guldencoin: De gulden terug, maar in digitale vorm!

Freddy

Administrator
Forumleiding
Meer info: https://guldencoin.com/nl/

Wiki:
Guldencoin is opgezet met de insteek om de Nederlandse Gulden terug te brengen naar Nederland, weliswaar in digitale vorm, met een diepreikende nostalgische waarde. Guldencoins kunnen worden opgeslagen op een PC, laptop of telefoon. Vanuit de digitale portemonnee is het mogelijk om guldens te versturen naar en ontvangen van iedereen met een Guldencoinadres.



Als je nu een wallet aanmaakt, krijg je 100 guldencoins gratis :D


Ik vind het best leuk, een Nederlandse coin!
Er zijn ook al best wat winkels die de guldencoin al accepteren:
https://guldencoin.com/nl/pay-here


Jullie al een guldencoins in bezit? :)
 
Voor later als ik groot ben :p

22622063749e024aaa6bc9ac68a248b2.png


Hij is deze maand al lekker gestegen in waarde.


4f3ae25fc48529c5abcafbc5ad826dff.png
 
Ik kreeg er destijds 100 gratis en heb er 1024 bij gemined.
Vervolgens nog eens wat getrade op Bittrex.

Ik heb er zojuist nog 7000 bijgekocht.
Misschien wordt het wat, na die stijging van de laatste 3 maanden moet er toch iets achter zitten.
Alles draait erom of er een grote investor in gestapt is of niet.
Ben gestopt met minen maar heb nog wel wat Shadowcoin wat nog wat waard is. Hopelijk gaat die doen wat de bedoeling is ... stijgen :p
 
Staat nergens he!

Als je op die litebit.eu kijkt, daar 450 Guldencoins invult, zit het nu op €1476,-

Bekijk bijlage 15194

*edit*
Je koopt dus geen 450 coins maar 450.000...

Dacht al, die L3P is gek geworden door 23000,- aan coins

Heb een tijdje in dat wereldje gezeten ..
Zelfs eens 40 BTC aan waarde gehad met Blackcoin. Helaas storte dat helemaal in tot 10 BTC
Heb er gelukkig mijn miners van af kunnen betalen :)

Maar ik ken dus mensen die echt spelen met 10 a 100 duizenden euro's aan altcoins.
 
Ik ga guldencoin weer kopen als Litebit ze weer heeft, met de PoW2 update en als ze ooit Albert Heijn als klant krijgen, zou het nog eens meer omhoog gaan :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan