+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Crossfire ?? Gigabyte Radeon R9 380, 4GB

Junior Member Ricardo1983 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 26-May-17
    Credits
    679
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2

Crossfire ?? Gigabyte Radeon R9 380, 4GB

Hey mensen

Ik heb momenteel een Gigabyte Radeon R9 380 (4GB), en ben me een beetje aan het orienteren op een upgrade.
    Watercooling enzo ben ik al informatie over aan het lezen, maar ook de videokaart wilde ik upgraden met de tijd.
    Nu zocht ik mijn kaart op, om even te kijken wat ik precies had qua specs, om anderen ernaast te kunnen leggen voor vergelijking.

Nu kwam ik dus op een site de specs tegen, waarin vermeld word, dat mijn kaart Crossfire-ready is.
    Op de kaart zelf kom ik nergens een aansluiting tegen, dus ben benieuwd hoe dat dan zit of werkt.

En stel dat het kan, wat heeft het dan voor nut om een 2e erbij te plaatsen?
    Krijg ik dan vanzelfsprekend een 8gb videokaart, of denk ik nu te simpel?

Mvg

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.119.173
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120
    Eerste hit op Google: https://www.pcinside.info/nl/inside/...-zo-werkt-het/

Met zo'n oude kaart is het de moeite niet waard, tenzij je de tweede kaart gratis krijgt.
    Veel prestatiewinst zal je er niet mee krijgen, je kan beter door sparen voor een nieuwere videokaart.

Junior Member Ricardo1983 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 26-May-17
    Credits
    679
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    ok, gaan we dat doen, maar eerst richten op de watercooling dan maar