+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Bios updaten Asus X99 E WS

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    15.791
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    43

Bios updaten Asus X99 E WS

Ik probeer al een tijdje mijn bios te updaten maar dat wil maar niet lukken.
    Moet de biosfile renamen,en dat doe ik dan maar krijg iedere keer een foutmelding dat het geen goede biosfile is.

Heb de usbstick geformateerd naar fat32 want dat moet,staat er.
    En heb de stick in het usb poort gedaan voor de bios flashback.

Wat doe ik nou fout?
    Heb wel een usb 3.0 verlengkabel ertussen zitten,misschien geeft dat problemen(heb weinig ruimte om de usb rechtstreeks te plaatsen in het bord)

Misschien dan met een usb 2.0 kabel?

Graag jullie feedback hierover!

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    7.776.580
    Mentioned
    236 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Ik had laatst problemen met updaten van de BIOS van mijn Rampage Extreme III moederbord.
    Het wilde op geen enkele manier een USB stick lezen, heb het volgende geprobeerd:
    - Formatteren naar FAT32
    - Formatteren naar alle andere formaten
    - 512MB USB stick ipv 2GB stick
    - Alle USB porten
    - Legacy USB support aan/uit gezet
    - BIOS reset
    Ik weet niet wat ik verkeerd deed, maar "EZ Flash" ziet gewoon geen USB disk.
    Toen zag ik in het flash programma dat ie wel een map zag op mijn C schijf, dus heb ik het BIOS bestand op mijn C schijf gezet.
    En toen was het gelukt!

Dus misschien kan je dat ook proberen, BIOS bestandje op jouw C schijf zetten.

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    15.791
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    43
    Ok bedankt,ga dat maar proberen.
    Heb je de biosfile ook gerenamed?

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    7.776.580
    Mentioned
    236 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Ik heb er geen andere naam aangegeven.
    ROM bestandje was wel gezipt, dus uitgepakt zo en op mijn C schijf gezet.

Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    15.791
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    43
    werkt niet.
    heb um gerenamed en gewoon gelaten zoals ik het bestand gedownload heb.
    blijft zeggen dat het geen goede biosfile is.

Snap er geen hout meer van,tijd om te gaan upgraden,haha.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    7.776.580
    Mentioned
    236 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Argh frustrerend man...
    Wat ik ook weleens heb meegemaakt is dat de download corrupt was.
    Toen opnieuw gedownload en toen werkte het wel (opnieuw downloaden met een andere browser voor de zekerheid).

En anders, als je geen problemen hebt met jouw PC, gewoon zo laten

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten