• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Acer Predator

Freddy

Administrator
Forumleiding
Acer heeft nu ook een Game PC ontwikkeld, inclusief waterkoeling voor de CPU.

Check de kast dan!! Ziet er erg goed uit toch? :D

Hardware zit ook dik in orde.
De prijs is nog onbekend, zal wel heeel veel kosten.

Voor meer info:
http://www.acer.com/predator/

imageview.php
 
Ze hebben in ieder geval wel hun best gedaan om het er "apart" uit te laten zien :)

Vanwege de naam en die hoeken doet het me ook denken aan de film "The Predator".
Lijkt een beetje op de helm van de predator:

predator1.jpg
 
Prijskaartje was nog niet bekend las ik ergens :p

Dat ding heeft wel zeer goede specs :p
Case is wel speciaal alleen kijken hoe lang dat klepje het volhoud bij meeste van die kasten die dat hebben gaan ze toch wel snel naar de ..........
 
Eerst zien dan geloven want de kast mag er wel stoer en dinges uit zien maar het gaat er tenslotte om wat erin zit :p

En Acer is nou niet echt bekend om hele goede game-pc's af te leveren.

Welk Mobo zit er trouwens in? Want ze schreeuwen wel Quad-core en 9800GX2 maar daar heb je ook niks aan met een cheapass moederbordje.

Waar komt die waterkoeling mij trouwens bekend van voor? Had Dell niet ook zo'n soort CPU Block/Pomp in één?
 
Laatst bewerkt:
Er zit een moederbord in met een 780i chipset. Afgezien van de chipset, maken ze de rest van het moederbord waarschijnlijk zelf :)

Volgens mij verkoopt zulke high-end game pc's niet eens zo goed.

De echte gamer die van high-end houdt, bouwt ze toch zelf? :D
 
Ja zeker weten!

Wat is nou leuker om uren voor jezelf vrij te maken en dan lekker te bouwen aan jouw "droom PC"?!?!
Dat laat je toch niet aan Acer of een ander merk over :D

Maja, moet je wel de uren tijd en kennis hebben natuurlijk :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan