+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Schroeven m3 35mm zwart van mdpc-x

uber-prutser the_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud of
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    2.622
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20

Schroeven m3 35mm zwart van mdpc-x

Hallo,

Na een tijdje totaal niks gedaan te hebben met pc`s word het nu de hoogste tijd om weer iets te gaan doen.

Helaas is mijn voorraad met schroeven best hard gegaan en ik zoek de volgende schroeven (voordat ik opzoek ga naar een alternatief) :
    Ik heb ooit 35mm m3 schroeven besteld in het zwart bij mdpc-x maar die verkoopt dat tegenwoordig niet meer en ik hoop dat iemand deze nog heeft liggen. Heb er niet veel nodig maar het altijd makkelijk om er teveel te hebben.

Je schroeft de schroeven vast met een 2mm inbus sleuteltje en is voorzien van een bolle kop.

Iemand die me uit de brand kan helpen?

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.882
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    Misschien is dit iets voor je Zwart Staal Inbus Knoop - 25 stuks
    Laatst gewijzigd door Freddy; 21-06-18 om 22:26.

uber-prutser the_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud of
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    2.622
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Tnx voor de link! Die heb ik blijkbaar over het hoofd gezien!

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten