+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Gesealde producten uitpakken voor foto?!

Senior Member DunceDict is just really niceDunceDict is just really niceDunceDict is just really niceDunceDict is just really nice
    Ingeschreven
    Thu 22-Jul-10
    Credits
    704
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bekijk Berichten
    Ik ben ook niet de zuurste en aan de hand van deze topic + de nuttige reacties de volgende definitieve regel:

* Foto('s) waarop duidelijk is aan te tonen dat de product nog in een orgineel gesealde verpakking/doos zit, hoeft niet uitgepakt te worden. Een duidelijke foto met briefje voldoet in dit geval aan de regels.
    * Foto('s) waarop niet is aan te tonen dat de product nog in de orginele gesealde verpakking/doos zit, moeten uitgepakt te worden. Ook in dit geval moet de foto(+briefje) van het product duidelijk zijn.

In beide gevallen zijn duidelijke foto's een veresite, vinden een desbetreffende moderator de foto niet duidelijk genoeg, dan spreekt deze moderator je aan.
    Maar, wat nou als de desbetreffende moderator nou zegt dat diegene het alsnog uit moet pakken omdat hij het niet goed ziet terwijl anderen het bijvoorbeeld wel zien?

Dus stel. Ik zie een verkooptopic en daarop een foto met een dichte doos (seal enzovoort), en een moderator (als voorbeeld Johnny) die vind dat niet.. Dan ALSNOG moet het uitgepakt worden en verlaagt dus de prijs (jippie voor mij natuurlijk omdat ik dan het verkooptopic zie) maar als verkoper zul je er minder blij mee zijn..

Dus het is MISSCHIEN een idee om bijvoorbeeld Johnny er naar te laten kijken, mocht hij een topic zien met dat diegene een compleet nieuwe product aanbied maar het zelf wat onduidelijk vind zou hij dus de KANS moeten geven om de verkoper het nog eens te laten proberen, mocht het dan nog beetje onduidelijk zijn dat ie dan een andere moderator erbij roept (bijvoorbeeld maomanna of iemand anders) en zo dus met z'n 2en uit kunnen komen, omdat het natuurlijk voor de verkoper ook een rol speelt of ie nou gesealed is of niet.

Dus wat ik er mee wil zeggen:
    een tweede kans voor een tweede foto (hopelijk goeie dit maal).
    Mocht het niet zo zijn door onduidelijk kwaliteit (of verzin is wat waardoor je het niet goed ziet) een tweede moderator er even naar te laten kijken.

Zodat er een ''second-opinion'' is en dus misschien door de andere moderator nog een goed keuring te krijgen.

Hopelijk begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel.

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    2.165
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Als een moderator vindt dat de foto niet duidelijk is, wordt de verkoper aangesproken.
    Deze krijgt opnieuw 24uur de tijd om het duidelijker op de foto te zetten.

Is het alsnog niet duidelijk dan is het jammer, je krijgt hier 24uur de tijd voor, dit is in mijn ogen ruim voldoende.

En daarbij een moderator heeft het laatste woord.

Ik begrijp wat je bedoeld, maar vind dat niet nodig

Senior Member DunceDict is just really niceDunceDict is just really niceDunceDict is just really niceDunceDict is just really nice
    Ingeschreven
    Thu 22-Jul-10
    Credits
    704
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bekijk Berichten
    Als een moderator vindt dat de foto niet duidelijk is, wordt de verkoper aangesproken.
    Deze krijgt opnieuw 24uur de tijd om het duidelijker op de foto te zetten.

Is het alsnog niet duidelijk dan is het jammer, je krijgt hier 24uur de tijd voor, dit is in mijn ogen ruim voldoende.

En daarbij een moderator heeft het laatste woord.

Ik begrijp wat je bedoeld, maar vind dat niet nodig
    Dat klopt, naja ik sluit me wel aan bij Sanders moet ik zeggen!

Member aadje93 will become famous soon enough aadje93's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 31-Jul-09
    Credits
    963
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Alle regeltjes en dingen is voor mij al reden genoeg om uberhaupt al niets meer te (ver)kopen via het 2e hands forum van highflow, dan ga ik maar weer via tweakers zoeken of freddy sponsoren.

Ik snap dat jullie wat moeten doen tegen oplichting, maar je kunt ook doordrijven vind ik. Jullie zijn geen bemiddeling partij tussen koper/verkoper. Alleen een forum voor waterkoeling waar mensen toevallig ook hun spulletjes kunnen verkopen omdat het nou eenmaal handig is gezien waterkoeling nou niet echt vergelijkbaar is met auto's die je zo op marktplaats zet.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    432
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Die regels zijn er niet voor niets, als dat niet op prijs gesteld wordt dan is HighFlow geen goede partij voor jou om spullen te verkopen of te kopen.

Simple as that.

Ik vind de moderators van het Marktplaats gedeelte nog zeer flexibel met zelfs nog de 24 uurs mogelijkheid om de advertentie te laten voldoen aan de regels.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Aug-08
    Credits
    539
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    82
    als je kijk naar de gemiddelde leeftijd hier op het forum (16 tot 25) dan is elke euro die je kwijtraak via oplichting gewoon erg, het of het nu 5 is voor een kabeltje of 500 voor een cpu/gpu, het mag uberhaubt niet voorkomen, maar ik kan me herinneren dat het gebeurde, en highflow kan daar zeker niet op inspelen, maar deze keuzes van de admins (verkoop gedeelte) hebben zo veel gezeur kunnen voorkomen.

Daarbij, wat is 3 stukjes tekst met naam, datum, en Highflow, nu voor meertijd in de moeite die je steek om er uberhaubt een foto van te maken
    Long time lurker

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten