+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: wat vinden jullie van de nieuwe call of duty advanced warfare

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.720
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44

wat vinden jullie van de nieuwe call of duty advanced warfare

hallo gamers,ik ben toch benieuwd hoe jullie denken over de nieuwe cod.Dus als je iets te melden hebt,laat het dan hier weten.

gr sander

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Meer van hetzelfde.
    Dat die melkkoe ondertussen nog niet leeg is.
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

Member Rico is on a distinguished road Rico's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 27-Dec-09
    Credits
    376
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    kinderen van 12 zijn 90% van de community van cod.. dus ja ze blijven het toch wel kopen.!
    Screw U guys! IM GOING HOMEEEEEEEEEEEEEEEE!

Junior Member M-O-D is on a distinguished road M-O-D's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 22-Jun-13
    Credits
    527
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Ik vind AW net zoals Ghost beschikken over brakke software ,het vraagt best wel veel van je systeem (vooral ram) en het ziet er verhoudingsgewijs niet uit .
    Het is in ieder geval mijn laatste CoD .

grtz Marco

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.720
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Ja but spel,ben weer terug gegaan naar cod4 en mw2 en mv3,die blijven leuk om te spelen,want van dat gespring door de map werd ik gek van.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ik heb de single player paar weken terug nog uitgespeeld, ik vond de single player best leuk
    Multiplayer nog geen tijd voor gehad.
    Eerst de single player van GTAV uitspelen

Junior Member M-O-D is on a distinguished road M-O-D's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 22-Jun-13
    Credits
    527
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Ik speel sinds kort weer CoD2 ,terug naar de goeie ouwe tijd

Voor het jumpen hoef je geen AW te spelen ,dan is Titanfall een betere optie vind ik .

Ik durf erom te wedden dat Black Ops III nog steeds klote is .

Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.720
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M-O-D Bekijk Berichten
    Ik speel sinds kort weer CoD2 ,terug naar de goeie ouwe tijd

Voor het jumpen hoef je geen AW te spelen ,dan is Titanfall een betere optie vind ik .

Ik durf erom te wedden dat Black Ops III nog steeds klote is .
    Ja, dat denk ik ook wel dat het zo futuristisch er uit gaat zien.
    Gewoon lekker simpel houden, net als cod4.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten