+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Unreal Tournament, nieuwe versie!

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126

Unreal Tournament, nieuwe versie!

https://www.unrealtournament.com/

Tweakers:
    http://tweakers.net/reviews/4201/unr...5-09-26&u=1400

Wiki:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Unreal..._video_game%29

Ze zijn dus bezig met een nieuwe versie van Unreal Tournament en als ik zo kijk, ongeveer zelfde gameplay en wapens als UT99.
    Hoe vet is dat!!!
    En je kan alvast gratis spelen

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Hopelijk binnenkort te spelen door zijkantgetekende.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Member Ludwig will become famous soon enough Ludwig's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 29-Sep-08
    Credits
    159
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Speel de game zelf ook maar die snelheid is weer wennen voor mij. De game ziet er goed uit ook net als de performance en dat voor een alpha game. Ik denk zelfs dat ik 4k kan inschakelen want ik haal gemiddeld op 1080p zo'n 200 fps wat natuurlijk te veel is voor een 60hz scherm.

Senior Member jrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sun 05-Jun-11
    Credits
    1.788
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Ik meen bij tweakers gelezen te hebben dat het spel gratis blijft. Ook na de Beta test. In game aankopen moet voor de inkomsten zorgen.
    Wanneer het gepruts ten einde is, begint het plezier.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Ingame aankopen en vulling die gemaakt wordt door de community.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Nais!! Weer leuk voro op LAN parties!! Helaas te weinig tijd om er weer helemaal mee vertrouwd te raken, oh man, hat heb ik UT grijs gespeeld vroegah.
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten