• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

travian

dat is jaren geleden dat ik dit nog speelde :)
nogal moeilijk combineerbaar met werk meestal...
ik wil nog wel eens proberen ^^
Greetz B0B0

edit:
net geregistreerd nickname B0B0 ben gallier in het zuid westen
 
Ik heb dit een jaar geleden ofzo een hele tijd gespeelt. maar probleem is dat als ik begin dat ik er altijd stom naar ga zitten gapen om die gebouwe direct na elkaar te bouwen :sarc:

dus ik sla deze keer over :p
 
Ik heb dit een jaar geleden ofzo een hele tijd gespeelt. maar probleem is dat als ik begin dat ik er altijd stom naar ga zitten gapen om die gebouwe direct na elkaar te bouwen :sarc:

dus ik sla deze keer over :p
dat is toch de bedoeling :p
als we een clan vormen dan kunnen we toch elkaar opvolgen door elkaar opzichters te zijn...
kom op zoveel te meer zielen zoveel te meer vreugde ;)

Greetz B0B0
 
jaren geleden gespeeld, kan wel meer dan 4 jaar terug zijn ofzo ;-) had er veel lol aan, maar oeioei wat een tijd kost het. twee rondes meegedaan, diplomaat geweest bij de winnende alliantie etc. etc.

Voor mensen die meer actie willen en spelen die iets korter duren (lees: een maand of 5, 6): torpia :) is iets wreder, dat wel. (zeker als je mij tegenkwam: 'snuifje'.);. Meer samenwerking vereist enzo.

Maar ik sla over, hoe tempting het ook is. Kost gewoon veel te veel tijd :p ik kan dit soort spellen niet een beetje doen, ik wil meteen in de top 10 komen.
 
jaren geleden gespeeld, kan wel meer dan 4 jaar terug zijn ofzo ;-) had er veel lol aan, maar oeioei wat een tijd kost het. twee rondes meegedaan, diplomaat geweest bij de winnende alliantie etc. etc.

Voor mensen die meer actie willen en spelen die iets korter duren (lees: een maand of 5, 6): torpia :) is iets wreder, dat wel. (zeker als je mij tegenkwam: 'snuifje'.);. Meer samenwerking vereist enzo.

Maar ik sla over, hoe tempting het ook is. Kost gewoon veel te veel tijd :p ik kan dit soort spellen niet een beetje doen, ik wil meteen in de top 10 komen.
het slorpt zeker veel tijd maar komaan we moeten er toch wat van maken
vind het niet zo leuk om te zien dat er vele dit wel al gespeeld hebben en nu geen alliantie willen meevormen...
Greetz B0B0
 
Terug
Bovenaan