+ Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 121 tot 137 van de 137

Onderwerp: Sim City 5 - 2013

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Verkeer in dit spel is echt een drama als je het mij vraagt... Plus het feit dat je "bouwkavel" veel te klein is....
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Vind ik ook.
    Alleen ik heb nu een 'prive' region en moet zeggen het speelt wel lekker met meerdere steden.
    Dat hele 'region play' + 'great works' zorgt wel voor variatie.
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Probleem gevonden trouwens.
    Alle 'Cultural Buildings' die gesloten zijn spugen non stop taxi's uit. Na ze gesloopt te hebben loopt alles weer lekker!

Hopelijk komt er een update.

Senior Member boefmans is just really niceboefmans is just really niceboefmans is just really niceboefmans is just really nice boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Credits
    826
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    kreeg en bol.com bon van iemand dus toch maar simcity gekocht.
    Hoop wel dat ik de cd niet nodig heb met installeren, is weer zo'n gedoe. Ik ga eerst wel wat pielen (zoveel tijd heb ik ook niet voorlopig), als ik het onder de knie heb wel leuk om met een paar luitjes te regio-en?!

Deus Ex Machina The_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to behold The_Saviour#'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Credits
    495
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Ik begin pas weer als er een update komt waarbij je grotere kavels kan selecteren. Dit is echt niks imo. Weinig creatieve vrijheid.
    I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6

- What a Mesh!!! Buildlog -

Senior Member boefmans is just really niceboefmans is just really niceboefmans is just really niceboefmans is just really nice boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Credits
    826
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Ja ik heb gisteren wat gespeeld. MOet erg wennen aan de manier van wegen aanleggen en aan de wijze waarop je zones maakt. Hij lijkt vanzelf de zones 'breed' te maken (al zag ik later dat je dat weer kunt aanpassen).
    Nu is mijn stadje nog niet eens 5000 inwoners, had erg weinig tijd.
    Al valt het me direct op dat de kavels echt belachelijk klein zijn, volgens mij hebben ze de grootte van de kleinste kavels in sc4.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Je moet echt rekening houden met de uiteindelijke kavel grootte van de gebouwen, en dat hindert mij meestal in het bouwen; juist omdat je weet wat er nog komt. Nu heb ik soms nutteloze stukjes grond tussen gebouwen die (wanneer alle gebouwen iets opschuiven) plek biedt voor 1 extra gebouw. Meestal betekend dit: wegen verplaatsen, wat de doorstroming verhinderd en gebouwen slopen om plek te maken, maar dat betekend weer inkomsten weg in misschien komt er niet iets terug op die plek wat beter is.

Vooral het uitbouwen van je nutsbedrijven is lastig, bij het plaatsen moet je daar rekening mee houden en dan heb je eigenlijk veel lappen grond wat niet gebruikt wordt op dat moment, waar eigenlijk industrie kan staan. Dan is het dus; OF industrie wat werk geeft, OF later geen plek voor nutsvoorzienings-uitbreiding wat de groei van je stad weer belemmerd.

Wegen aanleggen is soms ook k*t....soms willen wegen niet koppelen, omdat ie toevallig net onder een andere hoek is geplaatst, terwijl het eigenlijk wel gewoon kan....

Met andere woorden: WE WANT LARGER MAPS!!!!!

EDIT:
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Door de kleine kavels moet je juist nadenken en creatief zijn.

Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Credits
    826
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Klopt. Het is in veel opzichten een heel ander spel dan sc4 :-)

Gebouwen worden wat hoger, en de stad ziet er niet uit. Geld gaat ook iets minder lekker nu. Maar jah ik doe ook van alles wat, het is mijn eerste stad

Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Hier word dan wel weer blij van.
    Nieuwe DLC.

http://simcity5tipsandtricks.com/sim...ment-park-dlc/

Senior Member Joordy has a spectacular aura aboutJoordy has a spectacular aura aboutJoordy has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Tue 04-Sep-12
    Credits
    485
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    De DLC pretpark uitbreidings set maar gekocht, kijken hoe die me gaat bevallen

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    leuk spel, heb hem net gekocht. maar best moeilijk nu ben ik niet een van de slimste

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ik heb hem al een jaar niet meer gespeeld, maar het is wel echt een leuk spel.
    Zeker als je het door hebt, heel verslavend om jouw stad succesvol te laten worden xD

Als mijn Desk klaar is en ik heb weer tijd, ga ik hem weer es opstarten

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    verslavend dat is ie

Member Kamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of light Kamuchi's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 19-Jun-09
    Credits
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    16
    Ben er allang op uitgekeken en alle hoop in simcity verloren met 5...

tot een paar dagen gelden!
    https://www.paradoxplaza.com/cities-skylines !

Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Credits
    826
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Ben benieuwd. Vorige cities was een drama .

Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    Ik ben er nu ook klaar mee, het spel klopt niet. als je een melding krijgt en je lost het op blijft de melding staan.
    duurt een tijdje voordat het spel dat registreert.

ook bij het laden naar een andere stad of hoofdmenu laad hij ook niet door, dan weer alt-tab en game sluiten.
    Jammer van dit alles, het is een leuk spel alleen het klopt voor geen kanten.

+ Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567

User Tag List

Forum Rechten