• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

rfactor Racing League Royal Dutch Racing League (RDRL)

Samuel

New member
Goedenavond,

Allereerst zal ik mezelf even netjes voorstellen. Mijn naam is Samuel en ik ben gek op simracing op rFactor. Mijn favoriete race klasse is vooral de open wheelers.

Vorig jaar ben ik begonnen met het organiseren van een leuke racing league genaamd Royal Dutch Racing League of kortom RDRL. Hier hebben wij een F1 2016 league gedaan met 8 rondes. Ondanks dat het een Nederlandse league was bestonden de leden vooral uit Internationale leden.

Dit jaar starten wij met 2 grote competities, wederom F1 2017, maar daarnaast ook de nieuwe Formula Renault Summer Edition 2017. Dit is een nieuwe racing league die losjes gebaseerd is op de Formula Renault World Series.

Momenteel ben ik op zoek naar andere race fanaten die tijdens de zomer vakantie zin hebben om in het weekend te racen. II ben dus op zoek naar voornamelijk Nederlandse leden die lid willen worden van de racing league en dus leuk mee willen doen. Deelname is uiteraard gratis en alle mods etc kunnen gedownload worden vanaf onze forum.

Mocht je interesse hebben, schroom dan niet om je te aan te melden op onze forum en je in te schrijven voor een competitie. Link: rdrl.freeforums.net

Ik hoop jullie terug te zien op de track!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan