• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[PC] Guild Wars 2

HighSpeed^

Destinasian'
main-banner-gw2.gif

Hey,

Heb even het game forum snel doorgelezen om te kijken of het topic al bestond, maar kon em niet vinden.

Iig, velen van jullie zullen hem al kennen. En de game zou eigenlijk al uitkomen, maar is uitgesteld vanwege bepaalde dingen die ze nog niet af hadden.

Dus de laatste tijd waren er een hoop updates gekomen betreft de game:
Laatste cinematic trailer:
Guild Wars 2 (en dan wachten en in het midden op play drukken)

Hoe de cinematics zijn gemaakt:


Het is dus een MMORPG game. Voor MMO liefhebbers en 'niet-MMO liefhebbers'. Het spel bestaat uit 5 races bestaande uit:
- Huaman
- Norn
- Asura
- Sylvari
- Charr

Tot nu toe zijn er 4 v/d 8 professions bekend:
- Elementalist
- Warrior
- Ranger
- Necromancer

De skills van de professions:

Elementalist:

Warrior:

Ranger:

Necromancer:

Overige trailers:



Meer informatie: http://en.wikipedia.org/wiki/Guild_Wars_2
Officiële site: http://guildwars2.com
Meer video's: http://www.youtube.com/user/arenanetofficial?blend=5&ob=4
 
Instant preorder collectors edition!!!!!

Kan er niet op wachten, na ongeveer 4,400 uur in guild wars 1 te hebben gespeeld ben ik zeker wel klaar voor gw2, speel het nogsteeds, alleen niet zo belachelijk veel meer hehe.
 
Ik heb lang WoW gespeeld en wou overstappen naar GW2.

Het spel zou vorige zomer al uitkomen ofzo en is er nu nog steeds niet? xD Ben ondertussen al gestopt met MMORPG, zolang duurde het :p
 
Oh ik ga echt ruzie krijgen met mijn vriendin...na 5 jaar WoW was ze blij dat ik gestopt was.
Kwam vooral door raids..ik die 4-5 uur achter elkaar aanwezig moet zijn..tja.

Tussendoor nog even een maandje Rift gespeeld, maar dat is gewoon WoW (de controls zijn zelfs identiek!).

Maar dit GW2 spel ziet er enorm mooi uit, vind vooral dat rennen met revolvers erg mooi.
Nooit GW1 gespeeld - maar ik denk dat ik toch maar een poging ga wagen met 2.

Vraag me alleen af: WoW betaal je per maand. Hoe kan een andere MMO net zo goed/ beter zijn zonder de maandelijkse fee? Of is Blizzard gewoon aan het afzetten?
 
Oh ik ga echt ruzie krijgen met mijn vriendin...na 5 jaar WoW was ze blij dat ik gestopt was.
Kwam vooral door raids..ik die 4-5 uur achter elkaar aanwezig moet zijn..tja.

Tussendoor nog even een maandje Rift gespeeld, maar dat is gewoon WoW (de controls zijn zelfs identiek!).

Maar dit GW2 spel ziet er enorm mooi uit, vind vooral dat rennen met revolvers erg mooi.
Nooit GW1 gespeeld - maar ik denk dat ik toch maar een poging ga wagen met 2.

Vraag me alleen af: WoW betaal je per maand. Hoe kan een andere MMO net zo goed/ beter zijn zonder de maandelijkse fee? Of is Blizzard gewoon aan het afzetten?

Een jaar of 4 terug was het nog wel terecht om te betalen per maand, maar tegenwoordig snap ik compleet niet waarom blizzard het niet gewoon full f2p maakt, de game heeft zich 10 miljoen keer terug betaald, ze kunne de kosten makkelijk hebben, maar goed.

Arenanet snapt zn consument wat beter en heeft bewezen dat een mmo zonder maandelijkse kosten ook goed kan, nu is guild wars wel eenorm instanced, dus het dataverkeer tussen de miljoene spelers bleef minimaal en het algehele data verkeer is zo laag dat het weinig kosten maakt. nu dat de game market microtransactions accepteerd is dat ook een goede manier om geld in het laatje te schuiven en je game nogsteeds geen maandelijks abbonnement nodig heeft. Anet verdiend nogsteeds geld aan guild wars, door upgrades en vanity items te verkopen in de store.
 
Bij die microtransacties denk ik aan iets als Team Fortress 2: je kunt voor 2euro bijvoorbeeld een hoed kopen die je in het spel nooit zou vinden (ik kan het weten, mijn Pyro heeft een slaapmutsje :p).

En dat Blizzard nog steeds geld vraagt ondanks dat ze genoeg winst hebben gemaakt...ja wat is genoeg? Zo'n bedrijf grijpt wat hij grijpen kan.. Zonder die instelling waren ze al falliet geweest.

Moet zeggen dat ik liever een fee per maand betaal en dan een 'eerlijke' game heb, dan dat ik mee doe aan een spel waar je met vele euro's erin stoppen via 'microtransacties' toch een voordeel creeert. Zie World of Tanks: stort 7euro op de rekening van de makers, en je krijgt 1 maand dubbel xp en geld.
 
Mja ik ben er zowat zeker van dat het niet zo zal gebeuren met guild wars 2, de competitive pvp van de game geeft je access to alle armors, skills en weapons zonder dat je daar voor hoeft te betalen, dus iedereen is gelijk en ik denk dat anet slim genoeg is om er geen buyable items toe te voegen, want dan krijg je het gezever zoals in diablo 3 gaat komen, money is ingame power, wat dus complete BS is, maar okee.
 
Jep, Arenanet had in GW1 ook duidelijk aangegeven dat de items die je met 'echt geld' kunt kopen, je geen voordeel zullen geven met lvlen, quests en pvp.

Alle items die je kon kopen met geld waren: bijv extra slots in je bank, character slots (meer characters creëren op 1 account), costumes, bonus packs, name change etc. etc.

Dit is (bijna) zeker weten ook het geval bij GW2 ;)

En GW(2) is een F2P voornamelijk om met WoW te concurreren denk ik. "Als je toch per maand gaat betalen, waarom dan niet de nr 1 mmo van de wereld?" Waarschijnlijk zat er zo'n gedachte achter. En dat haalt de mensen dan toch over om GW te proberen, en als ze eenmaal beginnen met spelen, dan zijn ze overtuigd dat GW een mmo is die zich onderscheid met andere MMO's door o.a. kwaliteit, gameplay, graphics, muziek etc.

:)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Star Wars Battle Pod arcade game Gaming 0
Killerbee [Forum Game]Picture Wars! Algemene Discussies 132

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan