• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mass Effect 3

Xelation

Off-topic Extraordinaire
Heren,

Wat een heerlijk spel maar....

Baal dat er geen duidelijkheid is welk hoofd- of zij-missie je nou eerst moet gaan doen. Doordat je veel praat/luistert met/naar iedereen krijg je veel zij-missies. Dus ik als een debiel veel zij-missies gedaan (althans gehaald/gedaan dat wat moest). Vervolgens vlieg ik terug naar de Citadel om ze af te ronden.

Wordt de Citadel aangevallen door Cerberus pffff. Hierdoor veranderd er een hoop, maar zijn ook nog eens veel zij-missies grijs geworden en niet meer te behalen. Geen idee welke missie dit dan veroorzaakte of überhaupt de zin te hebben om dat dan te achterhalen en deel opnieuw te beginnen.

Hoe spelen jullie de game, missie voor missie, zoeken jullie een missie walkthrough op?

ps de DLC Ashes mocht je die niet hebben is wel een leuke toevoeging en je krijgt er natuurlijk een Prothean voor terug.

Ook is er een iPhone app, niets bijzonders verder maar je kan ermee je 'War Readiness' op 100% krijgen voor achievements.

Ben benieuwd.
 
Missies die grijs werden heb ik eigenlijk niets van gemerkt...

Meestal pakte ik gewoon een missie die me wel leuk leek en dan ging het verhaal gewoon verder.
Straks als ze nieuwe eindes uitbrengen nog maar weer eens spelen
 
Missies die grijs werden heb ik eigenlijk niets van gemerkt...

Meestal pakte ik gewoon een missie die me wel leuk leek en dan ging het verhaal gewoon verder.
Straks als ze nieuwe eindes uitbrengen nog maar weer eens spelen

Ik speel als een 'Good Guy Greg' en heb overal het meest positief geantwoord, met iedereen gepraat en iedereen willen helpen. Wat ik wel aanraad trouwens, want dit opent sub-plotten, romantische plotten en zelfs een wipje met de reporter die je aan boord neemt.

Maar kennelijk moet je voorrang geven aan die zij-missies omdat bepaalde hoofdmissies weer zij-missies ongedaan kan maken (grijs worden).

Waar ik trouwens mega van paal is het volgende:
In de missie 'Priority: Rannoch Reaper Boss' heb ik net de Reaper gedood en krijg je de keuze om de Geth code te uploaden en zodoende hen te redden ten koste van de Quarian of omgekeerd en de Quarian redden. Nou 'Good Guy Greg' ik wil natuurlijk beide, maar dat blijkt dus alleen maar te kunnen onder bepaalde voorwaarden. Kennelijk moet je in ME1/2 bepaalde dingen gedaan hebben om na het uploaden van de Geth code 2 extra mogelijkheden te krijgen waaronder het ervoor zorgen dat de Quarian de aanval staken. Alleen hierdoor kan je vrede krijgen, beide rassen redden en meenemen in je War Readiness. Maar ik heb ME1 & 2 nooit gespeeld en krijg die mogelijkheden dus nooit. Dit resulteerde voor mij na het uploaden van de Geth code dat alle Quarians dood zijn en Tali zelfmoord pleegd. Vond dit toch wel bijzonder zuur haha
 
een reden te meer om ME 1 en 2 ook te gaan spelen... :)

De meeste romantische plotten had ik met mijn botheid al omzeep gehoplen (en miranda kan alleen helaas als je ook in ME2 sex met haar had :() alleen Liara lukte nog... sex met een soort reptiel.. weer eens wat anders zou Wibi zeggen :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Dark-NighT Origin Required voor Mass Effect 3 Gaming 6
Thierry Mass effect 2 Gaming 13
F Grote van Reservoir effect? Waterkoeling 2
maomanna enig effect? Waterkoeling 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan