+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 43

Onderwerp: Het grote SIM Racing Topic, setups, games, alles!

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55

Het grote SIM Racing Topic, setups, games, alles!

Zijn er ook mensen die aan sim-racing doen?
    Mochten er mensen zijn hoor ik het graag

Iracing is bijvoorbeeld een online race SIM game. lijkt me leuk om een topic te maken met inhoud met games, steering wheels, setups, alles wat maar met sim-racen te maken heeft.

Iracing:

om te beginnen heb je natuurlijk een redelijke steering wheel nodig en een pc. beginnen kun je al op je bureau:

Software is altijd wel aan te komen de reeks van Simbin is al erg cheap op steam: SimBin Studio titles | Simbin Studios AB

Het beeld kun je idd ingame mee laten draaien, zijn de instellingen van je apex, bij deze simulator games zijn de mogelijkheden legio.

Een andere website met veel info over sim racing:
    Home - SimRace Vereniging Nederland
    Laatst gewijzigd door Freddy; 30-09-12 om 20:33.

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Bedoel je iets als IRacing?
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Dat ritje op Spa ziet er wel vet uit. Mooi als hij Eau Rouge op rijdt.

Helaas heb ik momenteel niet de ruimte om een kuipje neer te zetten. Maar ik zou me er best wel in willen verdiepen en n leuke setup willen aanschaffen.

Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen. Begin je bij de software of juist bij de hardware?

N.B. aan het einde zie je m naar rechts kijken en het beeld draait mee? Of lijkt dat alleen maar zo?
    . .

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ik heb de berichten met handige info even in jouw startpost gezet, dan kan in de startpost straks alle updates geplaatst worden met handige info!

Het is altijd al mijn droom geweest om een SIM thuis te hebben, helaas nog geen tijd, ruimte en budget ervoor
    Heb daarom (voornamelijk in mijn jeugd) vééééle uren versleten in arcadehallen, Daytona USA 1, Daytona USA 2, Sega Rally 1 en Sega Rally 2 heb ik wel het meeste geld in gegooid, volgens mij van al dat geld had ik al bijna een SIM kunnen bouwen

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    Jammer, ik zit er net ook in. Vind het te gek, had ik dit maar ook eerder gedaan dan had ik ook niet zoveel in WC gestopt
    Ik zal spoedig de start post wat updaten met info

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Doe jij trouwens ook karten???
    Volgens mij vindt jij dat ook heel erg vet

Dat deed ik vroeger ook regelmatig, dat was redelijk betaalbaar en kwam aardig in de buurt van het 'echte racen' haha
    Toevallig heb ik het vandaag ook weer gedaan in lange tijd, en op video gezet!

Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    karten ooit wel eens gedaan, is ook erg vet. maar je zal me er niet elk weekend daar zien

Senior Member Dark-NighT is a glorious beacon of lightDark-NighT is a glorious beacon of lightDark-NighT is a glorious beacon of lightDark-NighT is a glorious beacon of lightDark-NighT is a glorious beacon of lightDark-NighT is a glorious beacon of light Dark-NighT's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 13-Mar-10
    Credits
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    Ik heb een tijdje GTR evolution gedaan met een g25, zeker wel cool.

Zit de laatste tijd wel eenorm in Dirt 2 en time attacking op Mali Alan Pass in croatia met rally en trailblazer cars, ook erg vet.

Junior Member René Hoogterp is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 04-Oct-12
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Hallo allen,

Zag per abuis een link vanuit hier naar srvn.nl (via de webstatistieken die ik eens bekeek) Maar inderdaad, mocht je graag eens willen simracen, dan kun je het via de enige officiële vereniging in Nederland doen die zich bezighoudt met het simracen. Er zijn genoeg gebruikers die je daar kunnen helpen met de opstapjes.

Excuus voor het schaamteloos pluggen, maar wellicht is daar wel behoefte aan.

Wellicht tot op het virtuele circuit!

Groeten,
    René

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Je kan zo ver gaan als je zelf wilt uiteraard.

. .

Senior Member chicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to all chicken's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Credits
    373
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Hey dat is in Delft! Vette baan is dat.

Prutser DutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond repute DutchMicro's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Sep-11
    Credits
    3.734
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    35
    Normaal gebruik ik mijn linker monitor voor het standaard pc werk en de tv ( inmiddels als weer een nieuwe ) voor FPS en RPG games, en films van pc.
    En de 3e voor als ik nog meer info voor mijn neus moet.
    G27 stuurtje heb ik een keer voor de lol gekocht, ben ik geen echte race gamer maar heb er toch veel plezier van als ik een keer zo'n spel doe.
    Maar heb een keer een race setupje gemaakt om eens te testen en mijn zusje achter het stuur gezet.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Speelt jouw zusje vaker race games?
    Ze rijdt namelijk best wel beheerst

Sent from my iPhone using Tapatalk

Prutser DutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond repute DutchMicro's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Sep-11
    Credits
    3.734
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Speelt jouw zusje vaker race games?
    Ze rijdt namelijk best wel beheerst
    Mwa, ze rijd in het dagelijks leven ook zo, hier lijkt het beheerst, in het verkeer kan het weleens eng zijn.

Member GeenIdee is just really niceGeenIdee is just really niceGeenIdee is just really niceGeenIdee is just really nice
    Ingeschreven
    Tue 04-Nov-08
    Credits
    601
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Life for speed met g25

Senior Member etienno has a spectacular aura aboutetienno has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Mon 06-Apr-09
    Credits
    390
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    bericht verwijderd
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails 128780stand.jpg  
    Laatst gewijzigd door etienno; 28-05-17 om 13:53.

Member GeenIdee is just really niceGeenIdee is just really niceGeenIdee is just really niceGeenIdee is just really nice
    Ingeschreven
    Tue 04-Nov-08
    Credits
    601
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Nog een filmpje van GTR evolution. Even een hot lap gedaan op de nordschleife in een WTCC extreme auto. (denk een niet bestaande auto want ronde tijden zijn absurd).

Senior Member Chilliewillie will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Wed 27-Feb-13
    Credits
    137
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7

Usb aan/uitschakelaar

hallo, ik speel veel race spellen en kan redelijk solderen, maar ik zoek een usb waar ik een knop aan kan solderen voor mijn handrem want ik wil mijn garantie behouden op mijn g27 behouden

Senior Member jrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sun 05-Jun-11
    Credits
    1.788
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Niet ergens een oude of goedkope muis liggen die je kan gebruiken? Wanneer je deze uit elkaar haalt zie je eenvoudig waar de drukknoppen zitten en kan je indien mogelijk daar de draden aan solderen.
    Wanneer het gepruts ten einde is, begint het plezier.

Senior Member Chilliewillie will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Wed 27-Feb-13
    Credits
    137
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    zit ik dan niet te kutten met dat de pc 2 muisen ziet?

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten