• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Benchmark: Far Cry 2

ik ben het nu aan het downloaden, morgen eerste keer testen op mijn 4870x2 ben benieuwd.. er komt er toch nog zowiezo 1tj bij maar eerst met 1 testen :)
 
Ja helaas wel.
Maar dan bedoel ik wel dat alle instellingen op high staan en resolutie op 1680x1050 :)
Ik heb dan tussen de 20 en 30 fps.
Dat is niet te spelen (vind ik).
 
Volgens mij ben ik nog koploper :p

Heb wel andere instellingen maarjah :)

Freddy dan moet die van jou het ook gemakkelijk kunnen trekken :p
 

Bijlagen

  • Far Cry Benchmark (7824).JPG
    Far Cry Benchmark (7824).JPG
    39,2 KB · Weergaven: 14
  • Far Cry 2 Settings.JPG
    Far Cry 2 Settings.JPG
    26,7 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
Mooi :) Ik zit te denken of ik nou de 1024 versie of de 512 versie moet aanschaffen van Sapphire, beide hebben zo volgens mij GDDR5 geheugen. Beide zullen toch incombinatie gaan met de MCW-60 die ik nu heb samen met de chipset blokjes van Swiftech.

De hoofdzaak is vooral dat ik misschien in de toekomst een wat groter beeldscherm aanschaf, en daarom wil ik al iets in het vooruit :p maar zal dit op de huidige resolutie 1680x1050 veel uitmaken?
 
Laatst bewerkt:
als je groter zou gaan, zou ik over gaan op een full hd (native 1920x1080) scherm (nee geen 1920x1200)

voor gaming maakt dat niet veel uit
veel 3d rendering zoals autoCAD endergelijke, dan weer wel.
 
Yeahh heb het ook binnen gehaald vanavond, gelijk geïnstalleerd en gespeeld.
Mijn PC trekt het dus met gemak :D
Gek dat Crysis zo veel zwaarder is.

Het spel ziet er goed uit en ook best spannend.
Was een uurtje aan het spelen, maar moest op een gegeven moment naar een bar rijden voor nieuwe wapens.
Ben ik verkeerd gereden, verdwaald en doodgeschoten, toen had ik geen zin meer.
Ander keer maar weer verder spelen en beter op GPS kijken :p

Maar hoe kan je benchmarken?
 
Thnx, gevonden :)

Hier is mijn benchmark:
117ffvr.jpg




Ik moest bij dit spel mijn GPU terugclocken naar stock snelheid, want anders loopt die vast :(
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan