• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 3

Ga jij BF3 kopen?


  • Totaal aantal stemmers
    69

TYPHOON

Junior Member
Battlefield 3, DE opvolger van Battlefield 2 met invloeden van Bad Company 2.
Denk maar aan destructible environment met 64 players :D

De verschillende episodes die al zijn uitgekomen:
 
Het game wordt gemaakt voor PC en het afkooksel is voor de consoles:
64 player vs 32 player online

Iemand toevallig geintresseerd om mij een nieuwe pc te sponsoren zodat ik dit kan spelen? :041:
 
Ik ga ook zeker een aantal dagen vrij vragen op mijn werk om BF3 lekker te kunnen spelen!
En dan nog 1 of 2 nieuwe videokaarten zodat ik het op zijn mooist kan aanschouwen.

Jullie moeten hem echt pre orderen want dan krijg je Back to Karkand er gratis bij.
Ik heb hem een paar dagen terug al gekocht via EA zelf.
 
zal m zeker aanschaffen.
Maar ben een beetje sceptisch sinds black ops.
Dat beloofde ook heel veel wat toch achter af tegen viel.
Grafisch is ie nog steeds mooi maar toch.
Natuurlijk weet ik dat totaal andere maker is.
Maar je word wel weer gigantisch lekker gemaakt.
Dus het verwachtings patroon ligt wel hoog.
Al is dat ieder voor zich.
Ik wacht af net als jullie.
En hoop zeker dat het een grote hit word.
En kan ik weer terug waar ik vroeger een groot fan van was Battlefield.
 
Ik begin toch ook zwaar te twijfelen over bf3 en mw3. alles wat ik van mw3 gezien heb is het gewoon puur een kopie met wat andere dingetjes erin. maar ik wacht bij beide af wat het word. in het ergste geval blijf ik nog ff aantal maandjes bij mw2 :D
 
Tja bij de modern warfare reeks is er eigenlijk niks veranderd sinds de eerste MW.
Snap niet waarom je BF3 daarin mee betrekt. Volledig andere ontwikkelaar die zich wel van de gamers aantrekt...
 
Call of duty en battlefield zijn twee totaal verschillende games.
Cod is naar call of duty modern warfare 1 helemaal dood "gefokt", is nooit meer iets vernieuwends bijgekomen en de graphics zijn ook slecht..

Maar genoeg over dat kut spel gesproken, kan niet wachten op bf3 :D:D
 
ik vergelijk ze ook niet. maar het zijn wel de 2 toon aan gevendste spellen. als bf3 OF cod een hele andere weg inslaat dan zal er in de fps wereld vast en zeker wel wat veranderen.
 
ook deze game gaat in mijn collectie komen ... kan niet wachten tot ie er is !!! we moeten iets van een highflow clan ofzo starten voor straks online :p
lijkt me ook wel bruut tijdens lanparty's ....
kan me straks wel helemaal uitleven met die destructable shit :p echt het beetje extra wat ik nodig had bij bf2 :D
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan