• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Alien swarm

De besturing is niet geweldig, weet niet precies hoe het heet, maar doet me aan de oude gta denken dat je van bovenaf kijkt

Top-view?

Het is een redelijk oké spel. Niet iets voor de hard-core gamers onder ons ivm de simplicity die in deze game zit.
Je kunt het qua idee vergelijken met een left4dead spel, schieten en dan proberen bij je eindbestemming te komen.
Het is leuk om zo eens tussendoor te spelen maar ik zal dit niet elke dag gaan spelen.
 
Ik heb het, ook al een tijdje gespeeld. Ik vind het best gaaf om met 3 vrienden te doen, ook het top-down vind ik leuk (weer eens wat anders). Enige probleem is dat je friendly fire niet uit kunt zetten :p
Ik hoop dat er snel nieuwe campaigns komen, aangezine de enige die er nu is vrijd kort is :/
 
Had het zelfde in het begin :p,

Toen zag ik de review op GK, en hoorde ik wat je allemaal kon.
En hoe uitgebreid het is, nu vind ik het een wereld spel beetje klein maar oke
 
Hey, misschien maakt dit het wel een stuk interessanter. :)

Je kan namelijk in FPS Mode spelen. :p

Ik heb het zelf nog niet getest, maar hier heb je de stappen die je moet doen.

In your mouse/keyboard options, there's a box that says activate developer console, check that. Then in-game (so far only tested this for offline practice), hit your ~ button. It'll come up with a command window. Type:

firstperson - Changes to first person
asw_hide_marine 1 - Hides your marine's head
asw_controls 0 - Adapts the controls to FPS mode

Dit kan trouwens niet in alle online servers, maar ik denk dat er maar een paar servers zijn die FPS Mode niet toelaten, want FPS Mode is gewoon veel beter. :D
 
343sqo8.png

Fijn zo'n team. Vooral op Insane.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
G GerGio - Gerrit - de Alien 2 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Slader Alien vs Predator 3 Gaming 6
T Tribals Alien Gallery & Build Logs 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan