• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welkom in Holland... NOT

JW.

New member
Motor wereldreiziger in Amsterdam gestolen
AMSTERDAM - Een 50-jarige Indonesiër die in 2006 vanuit Jakarta begon aan een wereldreis, is in Amsterdam gestrand.

Zijn motor, waarmee hij al ruim 70 landen had bezocht, werd er vrijdag gestolen.
Jeffrey Polnaja, die de reis maakt voor wereldvrede, heeft tijdelijk onderdak bij een vriendin van hem in Eindhoven.
Hij zei aangifte te hebben gedaan bij de politie.

In de koffers op de motor zaten onder meer reisdocumenten die hem toegang hadden moeten verschaffen tot een aantal landen.
Hij was van plan om medio mei zijn reis te vervolgen vanuit Parijs en van daaruit onder meer door Polen, Rusland, Siberië,
Canada en Noord- en Zuid-Amerika te rijden. Daarna zou hij onder meer Australië en Nieuw-Zeeland bezoeken.
Het is zijn bedoeling om in 2014 weer in Jakarta te zijn.

Als de motor niet was verdwenen, zou hij nog wat vrienden hebben bezocht en over ruim een week zijn weg zijn vervolgd.
''Nu blijf ik maar even in de buurt, maar als de motor niet terugkomt, moet ik een nieuwe kopen.
Maar dan wel van hetzelfde merk en uit hetzelfde jaar.''


Triest...
 
In de koffers op de motor zaten onder meer reisdocumenten die hem toegang hadden moeten verschaffen tot een aantal landen.
Ook heel erg slim om daar dergelijke documenten in te laten zitten. Denk dat zijn Eindhovense vriendin daar wel een betere verstopplek voor te bieden heeft.

Omdat het nu gaat om een motor van een wereldreiziger gaat iedereen opeens een fuck geven. Kom op zeg. Gebeurt dagelijks.
Idd.. boeiend.. NEXT please.
 
Idd triest.

Met wat mazzel krijgt hij hopelijk zn reisdocumenten terug.

En ik hoop voor hem dat hij goed verzekerd is.

N.B. ik zag t stukje op SBS en de motor is geript schuin aan de overkant van het politieburo.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan