+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 15 van de 15

Onderwerp: Steve Jobs overleden (56)

Senior Member Cygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond repute Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Credits
    582
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37

Steve Jobs overleden (56)

AMSTERDAM - Appletopman Steve Jobs is op 56-jarige leeftijd overleden. Dat heeft het technologiebedrijf woensdagavond (lokale tijd) bekendgemaakt.

Jobs legde in augustus zijn functie neer als CEO van Apple, het bedrijf dat hij mede oprichtte en sinds 1996 leidde. De topman kampte al lange tijd met ernstige gezondheidsklachten. In 2009 onderging hij tijdens een langdurig ziekteverlof een levertransplantatie. In 2004 werd hij al eens behandeld voor alvleesklierkanker.

Apple noemt Jobs op de website van het bedrijf "een visionair en een creatief genie". "Steve laat een bedrijf na dat alleen hij had kunnen bouwen, en zijn geest zal altijd de basis van Apple blijven."

Vernieuwers
    De Amerikaanse president Barack Obama zei in een reactie dat Steve Jobs ''een van Amerika's grootste vernieuwers'' is.
    ''Hij veranderde ons leven, zette een hele industrie op zijn kop en zorgde ervoor dat iedereen de wereld op een andere manier bekijkt''.

iSad
    Van New York tot AustraliŽ gaan fans naar de winkels en websites om er berichten achter te laten als eerbetoon. Enkelen zeggen ''iSad'' te zijn. Allerlei IT-bedrijven houden een eerbetoon. Zoekbedrijf Google heeft op haar site een link geplaatst naar de Apple-site over het overlijden van Jobs.
    De Amerikaan richtte Apple samen met twee collega's op in 1976. Hij verliet het bedrijf in 1985, waarna hij onder meer betrokken was bij de oprichting van technologiebedrijf NeXT Computer en filmstudio Pixar.

iPod
    In 1996 keerde hij terug naar het toen noodlijdende Apple, dat hij met de introductie van vele nieuwe producten nieuw leven inblies. Hij stond aan de basis van veelgebruikte producten zoals Apple Macintosh computers, de iPod, de iPhone en de iPad, en maakte van Apple zo een van de rijkste bedrijven ter wereld.
    Eerder deze week presenteerde Jobs' opvolger Tim Cook de iPhone 4s, de laatste versie van de uiterst succesvolle smartphone die Apple onder Jobs' leiding introduceerde.
    Jobs laat een vrouw en vier kinderen achter.

Bron

Senior Member Robin026 is on a distinguished road Robin026's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Mar-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Zonde!
    Ben sinds ik de 3GS apple fanboy geworden.

Verzonden vanaf mijn iPhone 3GS met ...
    Voeg Me Toe Op MSN: Robin-026@live.nl

Senior Member Daantjuhh14 has a spectacular aura aboutDaantjuhh14 has a spectacular aura aboutDaantjuhh14 has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Sun 04-Oct-09
    Credits
    490
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Ook ik ben een groot apple fan, en dit kwam vanochtend zeker als een schok.
    Achteraf verklaard dit de lege "reserved" stoel bij de keynote, de gespannen sfeer daar..

Null Zhane will become famous soon enoughZhane will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Credits
    603
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Vind het echt heel erg dat Steve is overleden.
    Jammer dat er in Nederland heen Apple Store is, anders had ik ook wat achtergelaten daar...

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    82
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zhane Bekijk Berichten
    Vind het echt heel erg dat Steve is overleden.
    Jammer dat er in Nederland heen Apple Store is, anders had ik ook wat achtergelaten daar...
    er zijn ZAT apple premium dealers in nederland hoor zelfs in zeeland zit er 1
    Long time lurker

Senior Member Robin026 is on a distinguished road Robin026's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Mar-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Ik denk dat ie een premium reseller bedoelt.
    In adam staat de planning daar 1 te bouwen.

Verzonden vanaf mijn iPhone 3GS met ...
    Voeg Me Toe Op MSN: Robin-026@live.nl

Senior Member Daantjuhh14 has a spectacular aura aboutDaantjuhh14 has a spectacular aura aboutDaantjuhh14 has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Sun 04-Oct-09
    Credits
    490
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Ja, reken maar dat ik daar heen ga!

-glazen trap

-Reparatie, iPhone inleveren, direct een nieuwe mee.

Dat is me wel een ritje van 3 uur waard.. Nooit meer zonder iPhone xD

Null Zhane will become famous soon enoughZhane will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Credits
    603
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Precies.

Senior Member Cygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond repute Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Credits
    582
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    RIP, bedankt voor je gadgets.

"Als het in Adam komt dan zal dat mooi wezen. Met z'n allen naar iHeaven "

Senior Member MrMilco has a spectacular aura aboutMrMilco has a spectacular aura aboutMrMilco has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Thu 17-Mar-11
    Credits
    -2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    zonde
    hij had mooie dingen ontworpen
    R.I.P. Steve Jobs

Destinasian' HighSpeed^ is just really niceHighSpeed^ is just really niceHighSpeed^ is just really niceHighSpeed^ is just really nice HighSpeed^'s Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Jan-08
    Credits
    15
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    Rip!

Senior Member ForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud of ForresT's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Jun-10
    Credits
    6.259
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    R.i.p. Steve Jobs

Verstuurd vanaf mijn iPhone met tapatalk
    Formally known as Basje

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.892
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Ik heb helemaal niks met Apple, maar nu ik zie hoeveel hij heeft moeten vechten tegen kanker heb ik veel respect ervoor!
    R.I.P S. Jobs

Senior Member Hyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.028
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Idd ik heb ook niets met apple maar langs de andere kant is het pas na de ipod dat iedereen een mp3 player heeft RIP en thx voir de vernieuwing

Sent from my LT15i using Tapatalk

Senior Member Robin is on a distinguished road Robin's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 13-Jun-08
    Credits
    303
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Het gekke is dat ik hem zo rond 1997 in real life heb mogen bewonderen in het fujitsu-siemens gebouw in maarssen destijds..
    Ik heb zelf ook niks met apple, maar vind het toch wel een speciale man hoe hij over bepaalde dingen denkt en zegt..
    Maar zo rond 1997 deed mijn vader mee aan een pc-prive project. Dus ik ging destijds met me vader mee naar het gebouw en daar stonden allemaal fujitsu-siemens (pentium IIs opgesteld en kon je zo kiezen wat je wilde hebben

In de aula of kantine van dat gebouw ging er ook een presentatie beginnen over de apple imac g3. Ik wilde dat wel zien. Ik was toen ook al gewoon echt IBM compatible minded.. Maar hoe steve jobs dat allemaal zo mooi wist te brengen. Genoot er best wel van die presentatie, ookal had ik eigenlijk nooit intresse in een apple ofzo.. Maar ben toch wel blij dat ik die dag ben mee geweest.. en zal dat ook niet meer zo snel vergeten..

Idd. erg jammer dat zo`n goede eynstein het leven moest laten.. Snap dat het komt daar die ziekte en stofwisselings problemen..
    Jammer dat hij wellicht toch te vroeg gegaan is.. Maar zo werk helaas het leven.. Je komt hier je ding doen zeg maar. En dan houd het ook weer een keer op..

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten