+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Nederlandse berg van 2 kilometer gaat 200miljoen kosten

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Is wel de overtreffende trap van Mountain Mods.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Mad Scientist Cney is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 28-Dec-09
    Credits
    43
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Mss kunnen we het idee verkopen aan dubai.
    En ten uitvoer brengen door nederlanders.
    Das wel goed voor de economie :p

Deus Ex Machina The_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to behold The_Saviour#'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Credits
    495
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Beter doen ze dit ipv geld geven aan Griekenland ...
    I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6

- What a Mesh!!! Buildlog -

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    imho een geld verkwanslende actie maar ik zie al wel een mogenlijkheid tot het te gebruiken materiaal... gewoon afval.. laagje beton, zand en wat steentjes hier en daar en hoppa een berg.. hoef je straks ff niet meer te betalen voor je afval maar kan je het verkopen als bouwmateriaal

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.892
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Ik weet ook wel een goed idee voor die berg , maar dat houd ik maar voor me :')

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bekijk Berichten
    Ik weet ook wel een goed idee voor die berg , maar dat houd ik maar voor me :')
    Ik denk dat wij dezelfde gedachten hebben....

Senior Member mystiqu is a jewel in the roughmystiqu is a jewel in the roughmystiqu is a jewel in the roughmystiqu is a jewel in the rough
    Ingeschreven
    Thu 21-Apr-11
    Credits
    429
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichten
    Ik denk dat wij dezelfde gedachten hebben....
    Doooooh. Op 2000m hoog gaan zitten benchen

Senior Member Hyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.018
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Ik zou met 200 miljard griekenland kopen daar zijn bergen en bevolking incl. :-P

Sent from my LT15i using Tapatalk

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten