• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Felix Baumgartner's epic jump from the edge of space!

F*ckung Bruuuuuttttt !!!

felix-baumgartner-stratos_25874_600x450.jpg
 
Ja echt heel vet, wel ff schrikken toen ie ging tollen, maar hij had het gelukkig gauw weer onder controle :)

Er zijn toch vast wel ook FPS beelden gemaakt vanuit zijn helm?
Dan hoop ik dat die ook snel online komen :)
 
Daar kneep ik m ook ff, maar wat vet dat ie rond 30-40 seconden de boel weer onder controle had. Ik geloof dat je die met 2 maanden wel terug ziet in de docu van BBC voor NatGeo
 
Ik heb ook vol verbazing zitten kijken.. Had echt zoiets van: WTF? Dat kan toch nie?? Toen ging het luik open.. En een paar tellen later sprong ie.. Echt heel mooi om te zien, en wat een uitzicht had ie zeg! Pffff...

En dan met 1200km/uur naar beneden storten, ongelofelijk!
 
Ohja, ik vond ook heel jammer dat we niet konden zien dat ie door de geluidsbarrière ging.
Ik zag al helemaal zo'n "sonic booooom"/golf voor me waar hij dan doorheen vloog hahah.
 
Kippenvel dankzij die 1:31 durende film. Wat godsgruwelijk vet is t toch :D Baalde alleen dat niemand bij mij op het werk het had gezien... Liep ik daar in mijn 1tje het vet te vinden... :p
 
Ja fijn hoor, maar dat is nou eenmaal de huidige generatie... hipsterception, posting how shit was cool before posting about how shit was cool before it was cool. Alsnog is t tof dat ie capcommed bij deze jump en zijn eigen record ziet "sterven"
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J [2013] Epic Films / Movies 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan