• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Europees Kampioen 2012? EK in Oekraïne en Polen

De nieuwe Europees kampioen word...


  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik ben bang dat Duitsland het gaat worden... met Schweinsteiger en Gómez als grote namen.
"Wij" missen een Sneijder in vorm om spitsen duo van Persie en Huntelaar te bedienen en een goede (flank) verdediging. Laten we hopen dat ik dr naast zit!

EDIT:

Bijna Özil vergeten...
 
Laatst bewerkt:
Portugal of Italië. (Polen natuurlijk ook niet onderschatten met het thuisvoordeel. ;) )

Ik vrees dat Nederland de groeps(des doods)fase deze keer niet overleven gaat.
 
Vond de opmerking van Gullit wel een goeie, iets in de trend van...

"Er hangt een nep sfeer bij Oranje, waarbij ze net doen alsof alles volgens schema gaat.
Maar ze spellen al 7 wedstrijden slecht, maar daar mag niet over gesproken worden".

Kijk maar naar de reactie van van Bommel en van Persie (hoezo geïrriteerd?!)

Nederland heeft de beste spelers,
Duitsland het beste team,
En Spanje de beste combinatie van die twee.

Maar ik houd t op Duitsland... (helaas).
 
Maar ze spellen al 7 wedstrijden slecht, maar daar mag niet over gesproken worden".
Ze worden ook niet betaald om te spellen maar om tegen een bal te trappen. Als ze willen spellen, dan zijn er wel andere bezigheden waar ze zich op kunnen richten.

Van mij mag Nederland er als de sodemieter uit, wordt de mensheid die niets heeft met voetbal tenminste niet lastig gevallen met EK Buddies, juichbandjes, Geluksvogels (inclusief ellendig lang durende schijtreclame zoals die van C1000), helden van Oranje cd (joeper-de-poepie.. een zingende Johan Derksen).

Had nog zo gehoopt dat het EK geneuzel van HF af zou blijven, maar helaas pindakaas. Vandaar ook mijn stem op Rusland.
 
Ze worden ook niet betaald om te spellen maar om tegen een bal te trappen. Als ze willen spellen, dan zijn er wel andere bezigheden waar ze zich op kunnen richten.

Van mij mag Nederland er als de sodemieter uit, wordt de mensheid die niets heeft met voetbal tenminste niet lastig gevallen met EK Buddies, juichbandjes, Geluksvogels (inclusief ellendig lang durende schijtreclame zoals die van C1000), helden van Oranje cd (joeper-de-poepie.. een zingende Johan Derksen).

Had nog zo gehoopt dat het EK geneuzel van HF af zou blijven, maar helaas pindakaas. Vandaar ook mijn stem op Rusland.

Jemig wat negatief Mark...wat maakt het toch uit, kvind het altijd wel een leuke sfeer (iig beter dan het gevoel hebben dat je je kop kapot krijgt als je naar een wedstrijd gaat) en reclames duren misschien een minuut of 2 (kvind ze altijd nog leuker dan always ultra met spoilers en mega zuigkracht inplantaten etc) bij de winkel zeg je gewoon nee dank je (is altijd wel onzin te krijgen alleen nu zijn ze oranje ) en ist klaar.

Vind het wel thuis horen op deze forum want meeste houden er wel van..en zoals JW zegt je hoeft niet te reageren maar het mag :)

ontopic...ik denk dat Nederland wel een eindje komt..laat nu de hele wereld maar lachen, dit is bewust gedaan..ze spelen ook totaal niet met de vaste opstelling nu.
 
Die van de C1000 is al 3 minuten te lang.

Daarnaast, ik hoef idd niet te reageren. Maar aangezien het mag, doe ik het ook. Je kan je kont nog niet draaien of daar is dat EK al. Zal de niet kijkende belastingbetaler ook aardig voor mee moeten dokken.

Geef mij maar de reclames over always ultra met spoilers en mega zuigkracht inplantaten etc.
 
*hmm gaat ff iets mis met bericht toevoegen :s*

Zal de niet kijkende belastingbetaler ook aardig voor mee moeten dokken.

Geef mij maar de reclames over always ultra met spoilers en mega zuigkracht inplantaten etc.

Met die redenering kan je nooit meer iets organiseren..van mij hoeft euro songvestival niet maar doen we ook steeds aan mee...kost ons ook geld!

Olympische spelen is ook geen drol aan..betalen we ook aan mee...das pas zonde van het geld...ach en zo is er altijd wel iets te klagen..maar is het nu ff te warm voor :).

En die Always ultra..lijkt wel of je ze nu nodig hebt ook...zo reageerd mn vrouw ook altijd in die periode :p (geintje tussendoor..kan wel he :) )
 
ontopic...ik denk dat Nederland wel een eindje komt..laat nu de hele wereld maar lachen, dit is bewust gedaan..ze spelen ook totaal niet met de vaste opstelling nu.

Laten we t hopen!!!

bavaria-supertrash-groepdutchydress.jpg


Added after 31 minutes:

Whoops... ook Duitsland is hard onderuit gegaan... tegen Zitserland :(

Zwitsers verslaan favoriet Duitsland in doelpuntrijk duel
 
Laatst bewerkt:
Er vanuit gaande dat:
in groep A Polen en Rusland overleven
in groep B Duitsland en Portugal overleven
in groep C Spanje en Italie er doorheen komen
in groep D Frankrijk en Zweden de laatste poulewedstrijd op een akkoordje gooien en zo ook door gaan

heb je de volgende kwartfinales:
Rusland-Portugal
Duitsland-Polen
Spanje-Zweden
Italie-Frankrijk (spannende pot!)

Dan zijn de halve finales:
Portugal-Spanje (leuke pot)
Duitsland-Italie (rematch WK 2006)

En mocht die Mannschaft dan Spanje treffen in de finale, dan heeft Spanje een gevaarlijke ploeg tegenover zich staan. En dan is de kans best wel reeel dat de talentvolle, maar niet meer zo hongerige Spanjaarden het niet gaan redden tegen de tot de laatste minuut gedreven en dus gevaarlijke Duitse ploeg.

In alle andere gevallen wint Spanje.


Overigens mag de ploeg van Van Marwijk van mij er in de poule al uit vliegen. Niet uit sportief oogpunt, maar omdat de gemeente heeft bedacht dat tijdens het gehele EK de grote schermen wel bij mij voor de deur kunnen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy [2012] Wreck-It Ralph Films / Movies 1
E Highflow's Friendly Winter OC Compo 2012/2013 Voting Topic :) Overclocking 12
chinx [2012] Rurouni Kenshin Films / Movies 2
chinx [2012] Tai Chi Hero to Zero Films / Movies 2
DieHard [2012] End Of Watch Films / Movies 5
Monster [2012] Dredd Films / Movies 4
Monster [2012] Deadfall Films / Movies 3
DieHard [2012] Premium Rush Films / Movies 2
DieHard [2012] Lawless Films / Movies 3
coolfris [2012] looper Films / Movies 8
E HF Winter OC Compo 2012/2013 results! Overclocking 21
E Highflow's Friendly Winter OC Compo 2012/2013 :D Overclocking 114
DieHard [2012] Taken2 Films / Movies 5
Freddy Sinterklaas 2012! Gratis verzending t/m 5 december. Boven 50 euro een HF zaklamp kado HighFlow Computer Cooling Shop 6
Das Experiment [2012] Imaginaerum (by Nightwish) Films / Movies 3
DieHard Need For Speed Most Wanted 2012 Gaming 6
DutchMicro [2012/2013] Silent Hill: Revelation Films / Movies 1
J [2012] Argo Films / Movies 0
A [LAN-party] TheGeneration part 2 23-24-25 november 2012 Lan Party 2
J The Pirates! Band of Misfits [2012] Films / Movies 0
Freddy HighFlow Kart Meeting, Zaterdag 27 Oktober 2012 Algemene Discussies 90
Freddy Verhoging BTW per 1 oktober 2012 HighFlow Computer Cooling Shop 3
J [2012] Ted Films / Movies 2
J Cookie wetgeving 2012? HighFlow Forum 3
H België - Nederland 15-08-2012 Nieuws en Sport 10
XenoMorpH GamesCom Keulen 15-19/08/2012 Gaming 3
J [2012] The Expendables 2 Films / Movies 6
sir serial [2012] The Rise and Fall of a White Collar Hooligan Films / Movies 1
S Santing's project 2012 project green Gallery & Build Logs 2
HighSpeed^ [2012] The Watch Films / Movies 1
J [2012] M.I. 4: Ghost Protocol Films / Movies 1
DutchMicro [2012] 21 Jump street. Films / Movies 5
J [2012] James Bond: Skyfall Films / Movies 0
J [2012] The Hobbit Films / Movies 2
J [2012] Batman: The Dark Knights Risses Films / Movies 4
J Target London 2012 Olympics? Nieuws en Sport 25
DutchMicro [2012] Iron Sky Films / Movies 1
sir serial [2012] Memorial Day Films / Movies 3
sir serial [2012] Project X Films / Movies 18
J [2012] The Bourne Legacy Films / Movies 1
Sanders [2012] 21 Jump Street Films / Movies 2
J [2012] Safe House Films / Movies 7
Freddy Koninginnedag 2012! Nieuws en Sport 12
DutchMicro [2012] Underworld: Awakening Films / Movies 0
Freddy [2012] Resident Evil: Retribution Films / Movies 2
DutchMicro [2012] Act of Valor. Films / Movies 11
T Campzone 2012, who is going? Lan Party 8
B "FatLAN VIPS 11" 10-11-12 februari 2012 Lan Party 0
Freddy [2012] Prometheus Films / Movies 8
l3p Gelukkig 2012 iedereen! Felicitaties 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan