• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Cool-prices is falliet

Dark-NighT

New member
Het zat eraan te komen, het moederbedrijf van cool prices was compuzone en die was altijd erg duur, nog geen maand geleden stond bijvoorbeeld nogsteeds een MSI GTX 280 te koop voor 540 euro, een wd velociraptor was 300 euro, gemiddeld 200 euro op alle andere shops, dat in combinatie van een nieuw pand en weinig klanten door de hoge prijzen zal ze wel de das om hebben gedaan.

Compuzone zelf zat in Boxmeer, het dorp waar ik woon en ik heb altijd al gezegd dat ze te duur waren.

Meer info hierzo.

Compuzone
 
Ik heb daar aardig wat hardware vandaan. Altijd supersnelle levering. Maar vond het voornamelijk makkelijk dat je er met credit kaart kon betalen. :p
Wel zuur voor al die mensen die er een bestelling hebben lopen. Ben zelf ook ooit eens voor een paar honderd de boot ingegaan bij een webshop die failliet ging, maar toch net iets te lang veel bestellingen bleef aannemen.
Met credit kaart betalen is dan wel weer handig, omdat je aankoop dan verzekerd is iod.

Ik heb nog wel een paar pennen van Cool-Prices...
 
Laatst bewerkt:
Begin dit jaar nog een sollicitatie gesprek gehad daar. Nooit het idee gekregen dat het slecht ging. Al vond ik de prijsverschillen tussen Compuzone en Cool-Prices wel erg groot.
 
Cool prices vond ik nog wel te doen, maar had nooit respect voor compuzone zelf, 2 bedrijven in een kan prima, maar de winkel zelf was echt WAY overpriced met alles wat ze hadden en de service was slecht. Een nadeel voor mij, ik koop altijd hard drives lokaal ondanks de hogere prijs, mocht ie dan fout gaan dan kan ik ze gewoon bij de winkel op de toonbank gooie en terug lopen met een nieuwe, dat word dan maar naar mycom in nijmegen!
 
Die Mario is wel n goeie gast, praat alleen n beetje teveel op zn momenten haha. Ik zou bijna zelf een computer bedrijf starten om compuzone te vervangen, maar dan 10x beter. Maar het zou me nooit lukken hehe.
 
Is lastig, omdat er velen online zijn die ook redelijk goedkoop kunnen leveren.
In Malden zit ook zo'n computer boertje, maar die is nog duurder dan dat Compuzone was.
 
Serieus ja?

Hoewel ik compuzone echt te duur vond hadden ze opzich tot een jaar of 2 terug erg goeie business, want niemand hier in de buurt had ook maar enig idee hoe goedkoper het toen al was om via internet te bestellen, ik denk dat het langzaam maar zeker uit de kast kwam dat ze gewoon te duur waren, en dat nieuwe mooie pand waar ze toen naar toe zijn gegaan helpt al helemaal niet, ze hadde gewoon moete blijven waar ze zaten, mischien een beetje klein, maar met een economische crisis moet je zeker niet je werkruimte 3x zo groot maken.
 
Klopt, het zat aan de grens van boxmeer, te ver weg van het centrum, het oude pand zat redelijk in de buurt van het centrum en het spoor, er zit een school naast, ideale locatie voor advertenties om de ouders van de kids binnen te krijgen, en zo ook mondelijke verspreiding van je winkel te promoten. Afijn ik vind dat ze zichzelf eenorm in de voet hebben geschoten door te verhuizen naar zn slechte locatie.
 
Inderdaad moeilijke tijden, niet alleen voor de shops maar ook voor de mensen die daar hun centen uit wilden geven (of ook gedaan hebben de afgelopen tijd).

Zolang mijn 2 favorieten maar blijven bestaan (Highflow en Informatique).
 
Ben regelmatig voor kleine dingen er naar toe geweest. Mijn printer (Samsung kleurenlaser 315) is er van afkomstig, allemaal normale prijzen (€ 140,-). aantal ventilatoren nog gekocht laatst, maar geen gekke dingen meegemaakt. of de indruk gekregen dat het slecht ging.

Oja, ik woon in Gennep, iets boven Heijen waar WWWicked woont, heb in Boxmeer @ Elzendaal op school gezeten (das alweer ff geleden (A) 1998 - 2002)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan