• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Alle K1 Wedstrijden op SBS6 (stream)

Van de week maar eens kijken :D

Is de MAX toernooi al geweest?
Dat vind ik mooier om naar te kijken dan de zwaargewichten.
Buakaw Puramuk daar is mijn favoriet!
Die gast heeft echt een mooie style (vind ik).
 
Net de grand prix gekeken.
En wat een $%%#$&%$ finale wedstrijd zeg :S
Zit echt een steekje los bij die Hari.
Ook al hou je van knokken (staand of liggend zoals die zelf zegt lol), je houdt toch wel die $400.000 in je achterhoofd.
Maja... volgend jaar beter.
 
Precies, dat bedoel ik.
Dus het is nu wachten op de revanche partij tussen die 2.

Badr Hari had trouwens na afloop 5 punten voor de scheidsrechter:

"Wat wat wat wat wat?"

Over K1 gesproken ..... gisteren Transporter 3 gekeken en daar was ook een klein rolletje weggelegd voor Sem Schilt.....
 
Laatst bewerkt:
ik heb die wedstrijd wel gezien.
vind eerlijk gezegd dat het een vieze streek is van bahdri hari, maar remy heb vaker klappen gehad. (vooral met le banner of sapp zijn 3 sec rampage).
dus was niet zo hard dat ie alles dubbel zag.
het was eerder een [ame=http://www.youtube.com/watch?v=fdoVhbNGrmM]YouTube - Funny soccer fake[/ame]
dan echter injurie.
8 tellen was misschien beter, en als echter sporter had ie gewoon hari moeten laten zien dat ie zich zelf niet ga verlagen.
maar als een echte kampioen de wedstrijd wint.
 
WUaahahaha dat voetbal filmpje haha
Hij moest eerst even realiseren dat hij een klap kreeg, daarna viel het kwartje en kwam de reactie hahaha

Maar Remy kreeg wel een flinke trap op zijn hoofd hoor.
Moet je maar eens kijken (niet in slow motion, dan lijkt het of het niet hard aan komt).
Van zo'n trap op je hoofd ga je echt wel dubbel zien.
 
ik denk hari.
want als ik kijk naar zijn prestatie.
de laatste tijd steeds maar omhoog.
terwijl remy toch schomel.
dus als het zo door ga kan hari een kampioen worden.
kijk maar naar zijn gevecht met eart. hij ownde hem kei hard.
hari moet gewoon beter zich zelf beheersten.
maar aan de andere kant, remy heb een bijna on door dringende verdediging.
hij houd zijn handen/ elleboog zo dicht bij zijn hoofg.
contineu.
je komt er bijna niet door heen.
zou wel vet zijn.
 
Ik had het gevoel dat Remy uiteindelijk wel zou winnen.
Maar Hari was ook goed zeg!

@ Hung
Trouwens.. nu ik over nadenk, Remy kon zo idd wel makkelijk $400.000 binnen halen door te blijven liggen, door te acteren dat hij niet meer kon vechten.
Gezien hij en zijn team wist dat Hari een zware overtreding had begaan..
Hmm...
 
blijft wel moeilijk, maar als die gevecht was door gegaan dan had hari die waarschijnlijk genwonnen. want zijn gevecht met aert was ok niet echt vermoeiend voor hem.
terwijl remy best wel een gevecht voor af heb.
en als je zie dat wanneer hari berserk werd dat remy toch in moeilijk heden kwam.
jammer dat hari zijn innerlijke marokkaan niet kan bedwingen :D .
op werk zat ik op een afhgaan te zeiken dat hari en hij een schande was voor het marrokaanse volk. hha die gast ging helemaal discuseren met mij dat ie geen marrokaan is hahah.
vet grappig.

ik had trouwens weer dat stukje gekeken heh.
remy kom eigenlijk wel weer op staan
.
als je kijk wat ie als klap gekregen van sapp en manhoef, dat is ook niet nik en hij kon het hebben.
dus weet niet. maar hoop volgende jaar weer die 2 in de ring op het finale te zien.
en deze keer wel eerlijk.
zijn 2 van mijn favo vechter.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
HighFlow Alphacool Core 1 CPU waterblok, alle versies uit voorraad leverbaar HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Paas actie 2019! 15% korting op EK custom loop en SC op alle producten! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy MTN Spuitbussen/lak alle kleuren, voor ieder wat wils :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy CableMod Foam en Magnetic LED Strips, alle kleuren en RGB kits HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Sleeved Cable Kits voor bijna elke PSU en bijna alle kleuren van Cablemod! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
S Nzxt Sentry 3 Fan Controller werkt niet met alle fans? Overige Koeling 9
coppercoq Kan niet alle waardepunten gebruiken HighFlow Computer Cooling Shop 2
B Mijn eerste waterkoeling build, alle advies zeer gewaardeerd. Advies Waterkoeling Setup 4
john hallo alle maal dit is flippmode Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
D Vraagje over patches alle installeren of de nieuwste ? Hardware & Software 1
H Alle verlichting op 1 schakelaar? Cases en Modding 20
Slader Voor alle MechWarrior fans: Crysis MOD / Living Legends Gaming 6
Wizzard22 Alle 12V power stekkers voor PC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 26
Slader Voor alle mechwarrior fans Gaming 15

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan