• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Aardbeving + Tsunami Japan 11-03-11

Maar al dat water wat zomaar "uit" de grond komt is hun eigen schuld, heel dat stuk van japan is op brak water gemaakt. dus een stukje van de zee pikken door een miljoen kuub zand te dumpen uit de bergen :)
 
Dat van Nederland is wel ietsje beter gemaakt hoop ik dan :O Anders ga ik wil in Limburg wonen :)
Zou er aan denken als we weer zand zakken aan het schouwen zijn als er weer een van ons on door breekbare goeie dijken aan het lekken zijn lol. maar ik hoop het ook Fedmas maar het is altijd dat achter afgepraat.wel dat er hier ook nog wel wat dingen zouden moeten gebeuren zie de brand in moerdijk ook achter af gezwets.en nu doen we het tegen japan.ik vind het gewoon onwerkelijk en erg wat er is gebeurd weer zo veel slachtoffers hoop dat ze nog veel levende mensen daar kunnen vinden.mij medeleven gaat daar naar toe.en laten we hopen en blij zijn dat we hier gespaard blijven voor dit soort erge natuur rampen.
 
tegen een tsunami kan je toch niets doen...
Die mensen zijn tenminste voorbereid op aardbevingen.

moest een tsunami bij ons eens langskomen dan zou het stukken erger zijn:
het Kanaal is relatief ondiep en een gigantische bottleneck wat als gevolg heeft dat een tsunami vele malen vergroot wordt...
 
Hoorde zojuist op de radio dat in Limburg de grond 2cm is gestegen na de aardbeving.

Die vulkaan die is uitgebarsten is een hele actieve die vaak uitbarst.

Er zijn tot op heden meer dan 300 naschokken geweest van 5.0 en hoger.
 
Laatst bewerkt:
3e8c8991-0232-6c82.jpg


417 vanaf de grote aardbeving vrijdag.
 
Ik zit nu met spanning te kijken wat er gaat gebeuren met die kernreactoren.
Als Chernobyl 'fanaat' wil ik wel eerste rang zitten als er iets gebeurt.

Streams op internet staan al hier te draaien.

Vreselijk wat er allemaal gebeurt is begrijp mij niet verkeerd.
Maar vind het simpelweg interessant. :)
 
Geloof me maar, als een van die reactoren een echte good old fashion meltdown krijgt dan heb je pas echt een ramp aan je ballen hangen met al dat zeewater erbij.
Dan lijkt alles wat tot nu toe gebeurt is kinderspel.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighSpeed^ Japan Aardbeving - Werk van Illuminati Algemene Discussies 21

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan