+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 30 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 581

Onderwerp: Wat schaft de pot vandaag ?

Low and Slow ... Quadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to all Quadcore's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Aug-08
    Credits
    611
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19

Wat schaft de pot vandaag ?

Weet niet of er veel mensen nog thuis bij moeders wonen / eten maar naar mijn mening gaat je "gezonde" eetgedrag hard achteruit als je eenmaal zelf een huisje hebt of samenwoond daarom ben ik benieuwd wat de pot schaft vandaag

INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
    EVGA X58 SLI3 E767
    OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
    ASUS ENGTX570 DCII
    CORSAIR-AX-1200
    LIAN-LI PC-X1000

Low and Slow ... Quadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to all Quadcore's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Aug-08
    Credits
    611
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Ik zal zelf van start gaan , ben vandaag lekker vrij dus ga vanmiddag lekker een grote pan macaroni maken gelijk voor 2 dagen

EVGA X58 SLI3 E767
    ASUS ENGTX570 DCII
    CORSAIR-AX-1200
    LIAN-LI PC-X1000

Oc-en is a way of life stravinski is on a distinguished road stravinski's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 31-Jul-08
    Credits
    381
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    eergister een visschotel gehad, gister bbq met lekkere salades en vandaag hollands eten...aardappelen kip.. you know the drill
    _______________----------------__________________
    mainboard: Asus Striker II NSE
    cpu: E8500 @ (1,4volt) 4,1ghz
    mem: Corsair XMS 4GB (8-8-7-18 2T)
    graphics: 2x 8800gtx @ stock (cause of the heat)
    Cooling: CPU+NB watercooled (1x 120 rad, 1x 360 rad)
    HDD's: 1x 74gb Raptor, 2x 1TB Samsung Spinpoint, 1x samsung 300GB, 1x WD (portable) 500GB, 1x Sony Vaio 40GB.
    highest 3Dmark 06 score: 17.917

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Gisteren heeft mijn toekomstige schoonzus gekookt:
    Aardappel puree met karbonade en een kiprolade met szigeunersaus.
    En een beetje doperwten met worteltjes.

Ik vond het lekker

Vanavond gaat mijn vriendin koken (denk/hoop ik), ben benieuwd wat het gaat worden
    Laatst gewijzigd door RRPhantom; 19-08-09 om 17:16.

Moderator dopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to all dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Credits
    468
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    vanavond wraps (een wrap kipfillet mais paprika en een beetje creme fresh en chilli saus)

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    oehhh lekka lekka!
    Grote kans dat wij dat vanavond ook eten, kan me herinneren dat mijn vriendin afgelopen vrijdag nog boodschappen had gedaan en Knorr wraps deeg plakjes had gekocht

Ingeschreven
    Mon 04-Aug-08
    Credits
    611
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Haha mensen die niet meer thuis wonen eten meestal alleen maar lekkere dingen iig meestal geen groentes meer

EVGA X58 SLI3 E767
    ASUS ENGTX570 DCII
    CORSAIR-AX-1200
    LIAN-LI PC-X1000

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ik vind dat ik nog aardig gezond eet, afgezien van de kapsalons en brammetjes
    Groente vind ik namelijk lekker, met name spruitjes en brocolli

Ingeschreven
    Mon 04-Aug-08
    Credits
    611
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Mmm kapsalon eet ik zeker 1 keer in de week staat zo'n karretje voor mn deur die dat heeft en dat is echt heeeeel fout

EVGA X58 SLI3 E767
    ASUS ENGTX570 DCII
    CORSAIR-AX-1200
    LIAN-LI PC-X1000

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Vandaag nog een keer Tom Yum soep en wat gebakken kip erbij.
    Met dit warme weer heb ik meestal niet zoveel zin in eten.

Edit: die gebakken kip was niet zo'n strak plan, aangezien de mondhygieniste mn tanden in een andere volgorde had terug gezet. (Althans zo voelt het)
    Laatst gewijzigd door MrGiorgio; 18-08-09 om 06:04. Reden: aanpassing menu
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59

Ik had geen zin om te koken......

niet zo lang aub. St1nG is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 07-Mar-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    in de vriezer, lag nog wat macaroni schotel, (oude kaas, ham, verrassend macaroni , tomaat) gegeten, was wel lekker

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.892
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39

Senior Member Joren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to all Joren's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 07-Jan-09
    Credits
    615
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    ik heb ook pietsa gegeten.. lekker makkelijk om eentje uit de vriezer te trekken en in de oven te pleuren, vooral als je moeder het doet

prof klikker Slader will become famous soon enoughSlader will become famous soon enough Slader's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 24-Feb-09
    Credits
    1.940
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    ik heb gister lasagnette verdi gemaakt. En nee niet dat standaard knor pakket

( ok ik was wel lui en heb geen verse blad spinazie gebruikt maar gewoon diepvries blad spinazie )

Ingeschreven
    Mon 04-Aug-08
    Credits
    611
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Vandaag ga ik bami eten mmmm

EVGA X58 SLI3 E767
    ASUS ENGTX570 DCII
    CORSAIR-AX-1200
    LIAN-LI PC-X1000

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.892
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Vandaag aardappele met ijsberg sla en een stukje kalkoen

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    vanavond wordt het een potje

Met gebakken

en deze gemarineerd met soja saus, een beetje worcerstershire sauce, kip tica hot kruiden

niet zo lang aub. St1nG is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 07-Mar-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quadcore Bekijk Berichten
    Vandaag ga ik bami eten mmmm
    ik heb ook net bami gegeten :>

Ingeschreven
    Mon 04-Aug-08
    Credits
    611
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Ik ga vandaag bij mn schoonouders eten lekker makkelijk mmm