+ Plaats een Reactie
Pagina 734 van de 734 EersteEerste ... 234634684724732733734
Resultaten 14.661 tot 14.670 van de 14670

Onderwerp: Wat heb jij net gekocht/gekregen??

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    17.225
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Gister een nieuwe koelkast gekocht.
    Hadden zo'n inbouw koelkast met niet genoeg ruimte er in.
    Nu ook met vriezer eronder.

chef prutsert

Senior Member jrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sun 05-Jun-11
    Credits
    1.829
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Vandaag een nieuwe motorpak gekocht. Na 6 jaar mag er wel iets aan de motor worden uitgegeven. Tevens een aanbieding bij de motorshop. Diverse dingen in de aanbieding die tot 50% korting kan oplopen.
    medium.jpg
    Wanneer het gepruts ten einde is, begint het plezier.

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    3.166
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    21
    Ben ik weer om spul te showen :')
    Ik ben eindelijk afgestudeerd en heb nu een job, dat betekend dus: Geld!
    En de uitspraak is: "Geld moet rollen" dus heb ik me een paar spulletjes gekocht die ik altijd al wou.

- Nieuwe speakers (M-Audio AV32.1) ter vervanging van mijn oude systeem die ik zelf in elkaar heb gestoken. Kwaliteit is A++
    - Zelfbouw speakerstands uit tafelpoten.

Rechts ergens in het donker:
    - Nieuwe helm: Schuberth C3 Basic met Cardo Freecom 4+ en een GoPro Hero 7 Black + behuizing en filter + microfoonadapter
    Kostte me denk ik iets van de €1000 all-in, en er moet nog een spiegelvizier op komen van +-100€ :')

Not pictured:
    Alpinestars SMX-6 V2 Goretex (die ik al heb verbrand aan de uitlaat) en een paar goretex winterhandschoenen voor de motort.
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.432
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Wanneer je weer eens ja zegt tegen een Halloween party.

https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

Senior Member mixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to behold mixedup's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    3.254
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    113754.jpg

voor me verjaardag 2 stuks gekregen

gaan mooi me schermen op
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1280_2.gif

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.551
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    He gefeliciteerd nog.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    17.225
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Mixie nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    chef prutsert

Senior Member mixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to behold mixedup's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    3.254
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    KB5427B_3.jpgKB5427B_3.jpg

leuk keyboard typt lekker ( blauwe switches ) verschillende licht modus alleen een kleur kan je niet kiezen maar das dan maar jammer
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1280_2.gif

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    13.577.613
    Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ziet er bling bling en ook een beetje retro uit
    Nog gefeliciteerd!

Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    3.254
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Ziet er bling bling en ook een beetje retro uit