+ Plaats een Reactie
Pagina 726 van de 727 EersteEerste ... 226626676716724725726727 LaatsteLaatste
Resultaten 14.501 tot 14.520 van de 14526

Onderwerp: Wat heb jij net gekocht/gekregen??

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    7.599
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Na jaren is er eindelijk een U.S.S. Sulaco schaal model. Dus gelijk 1 van 3000 gemaakte modellen gekocht:

img_20180822_113524.jpg
    INTEL 7800K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.675
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Tweedehands Amazon Echo Dot V.2 aangeschaft:

Om mijn kamerverlichting te automatiseren
    Gebruik het in combinatie met die Flamingo smart plug - en uitbreidingsset van de action, werkt zonder problemen

Waarom? Omdat ik de afstandsbediening altijd kwijt raak van mijn lampen, ofwel ben ik die in de badkamer vergeten, of op het bureau, of op zolder, terwijl ik lekker in bed lig

Misschien nog eens uitbreiden met zo'n 433MHz setje van de action, want die zijn wel héél handig
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    14.089
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    Zegeltjes gespaard bij de jumbo.
    img_20180928_173047.jpg

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    1.943
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    53
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hightower Bekijk Berichten
    Zegeltjes gespaard bij de jumbo.
    Bijlage 22537
    ik wou dat ik jou was

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    14.089
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichten
    ik wou dat ik jou was
    Haha,zal best.

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    117.283
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    122
    Eindelijk!

2018-09-28-14.05.17.jpg

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.977
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Mooi man. Wel hopelijk voor in de woonkamer en niet voor in je modcave toch?

Mijn eerste klus als zzp-er zit erop. En ik heb me voorgenomen om elke keer als een klus eindigt een stel schoenen te halen.

mascolori-1.jpg
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    117.283
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    122
    Inderdaad voor in de woonkamer

Meer pics+specs

2-2560pxl3pw-.jpg

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.977
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Heb je de speakerkabel zelf gesleeved?
    . .

l3p
    l3p is offline.
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    117.283
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    122
    Ja had 8 meter Audioquest X2 besteld, op hun website was de afbeelding grijs maar kreeg witte opgestuurd, mijn fout omdat ik grijs niet had geselecteerd.
    De vrouw vond het helemaal niets die fel witte kabel.
    Die hele dure kant-en-klare kabel komt met sleeving, dus dacht dat kan ik ook

4-1280px-.jpg

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.977
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Mooie oplossing, prima kabels. Mijn kabels zijn ook van Audioquest. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    . .

Member bunbun has a spectacular aura aboutbunbun has a spectacular aura about bunbun's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 06-Aug-17
    Credits
    693
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    3
    ik moet ook nog eens banaaanpluggen halen voor mijn wip auro3d systeem ^^;

anyhow, heb een gister een paar dingen besteld:

athlon 200ge + ddr4 2800 ram + b450 mobo
    3D geprinte hdd bay op maat (kon niks vinden wat ik nodig had)

dat in mijn pc gemodde antec vsk2000-u3 (onder project naam "wolf in schaapskleren", verdere info kan daar gevonden worden)
    ééndagsvlieg die de dag van z'n leven heeft~

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.968.090
    Mentioned
    217 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119

Ook al heb ik haast geen tijd om te spelen... 50% korting op STEAM, kon het niet laten gaan

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.977
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Tijd voor ontspanning moet je maken
    . .

Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    14.089
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    Shadow of the tomb raider gekocht via steam.
    shadow-tomb-raider.jpg

Junior Member Bart2603 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 29-Nov-16
    Credits
    481
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    20181002_202819.jpg
    Ligt naakt te wachten op z'n blokje

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    1.943
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    53
    xtra accu machine was in de aanbieding

festool_t_18_3_accuboormachine_mastertools.nl_574763.jpg

l3p
    l3p is offline.
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    117.283
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    122
    Heerlijk he die aanbiedingen zonder accu

Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    1.943
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    53
    ik heb er al 8 van de vorige machines

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.968.090
    Mentioned
    217 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Heb nu enkel gewichtjes van 0,5 kilo waar ik de hele dag mee loop, voel het naast niet meer.

Daarom iets zwaardere besteld:

Enkelgewichtjes van 2 kilo

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten