+ Plaats een Reactie
Pagina 722 van de 727 EersteEerste ... 222622672712720721722723724 ... LaatsteLaatste
Resultaten 14.421 tot 14.440 van de 14526

Onderwerp: Wat heb jij net gekocht/gekregen??

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    7.599
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Lucile!!!! Zitten de haartjes van Glenn er nog aan?
    INTEL 7800K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.675
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Ik was in de markt voor een nieuw horloge, maar horloges zijn duur (zeker die met day-date functie)
    Kon ook niets vinden in een stijl die me past, dus daarom maar een smartwatch gekocht
    20180426_170809.jpg

Is een Gear S2 BALR omdat m'n pols te dun is voor een S3, maar die heb ik terug naar classic gebracht, een zwart keramisch bandje is onderweg van AliExpress
    Daarnaast zie je ook een witte charging pad (ze hadden geen zwart meer), die had ik vandaag gekocht bij de Action voor €3,95 voor mijn S8+, en dat werkt als een zonnetje!
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

Senior Member DBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud of DBRichard's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-Mar-12
    Credits
    4.710
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Onlangs eindelijk de waterkoeling items voor het nieuwe Lightclaw project ontvangen van EK

Yay

Het gehele pakket effe bij elkaar.

Toch maar 16mm gekozen na lang nadenken.

En nog even die eerste zonder Lightclaw logo edit

Wat wel betekent dat het LAN systeem eruit moet dus het afbreken gaat komende week plaatsvinden

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    1.833
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    43
    Gisteren met een maat van mij naar Old School Toys in Horst gereden. Anderhalf uur rijden voor een winkel.
    Heb mezelf ingehouden want wat hebben die gasten veel en mooi maar ook high end duur spul.

10 inch Negan.
    negan_mg_0044_rs.jpg

En een Child's Play (Chucky) set.
    chucky_mg_0048_rs.jpg
    Laatst gewijzigd door Das Experiment; 12-05-18 om 12:51.

Mr. Grillmeister Source has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud of Source's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Credits
    2.088
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    2.jpg

Nieuw beestje.
    BMW F800GS Trophy 2017
    Asus Sabertooth TUF Z87 - Intel Core I7-4770S - GEIL EVO Veloce 2x8GB 1866MHz - MSI R9 280X OC
    Nanoxia Deep Silence 1 - Corsair AX760 - Samsung 840 Pro 512GB - WD Black 4TB + Green 3TB - Asus Xonar Phoebus
    TFC Admiral 360 + Corsair SP120 [3x] - MCP655/Bitspower topmod+res - Swiftech Apogee XT.2 - Swiftech MCW82.2

Dell XPS 13 (2015) - Dell Studio 1555

Denon AVR1713 - Denon DCD1015 - Philips BDP3380/12
    Bowers & Wilkins VM1 [5x] - Boston Acoustics ASW250

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.675
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Source Bekijk Berichten
    Bijlage 22331

Nieuw beestje.
    BMW F800GS Trophy 2017
    Zo, ben je je F700GS al beu?
    Mooie fiets hoor

Mr. Grillmeister Source has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud of Source's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Credits
    2.088
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CDA441 Bekijk Berichten
    Zo, ben je je F700GS al beu?
    Mooie fiets hoor
    F700GS was gejat helaas.

Teruggevonden door politie (anderhalve week later op industrieterrein) maar wel helemaal kaal gestript van alle waardevolle onderdelen. Verbaasde me dat motorblok er nog onder zat.

Heb de "restanten" aan opkoper verkocht voor leuk prijsje en alle schadepenningen van verzekering (gelukkig all-risk) gebruikt voor de F800GS.

In Duitsland aangeschaft en vorige week opgehaald. Alleen nog BPM afdragen (gister keuring bij RDW zonder problemen).

Na BPM afdracht (ongeveer €1000) ben ik alsnog €3500 goedkoper uit dan in Nederland voor hetzelfde model.
    Echt bizar.
    Asus Sabertooth TUF Z87 - Intel Core I7-4770S - GEIL EVO Veloce 2x8GB 1866MHz - MSI R9 280X OC
    Nanoxia Deep Silence 1 - Corsair AX760 - Samsung 840 Pro 512GB - WD Black 4TB + Green 3TB - Asus Xonar Phoebus
    TFC Admiral 360 + Corsair SP120 [3x] - MCP655/Bitspower topmod+res - Swiftech Apogee XT.2 - Swiftech MCW82.2

Dell XPS 13 (2015) - Dell Studio 1555

Denon AVR1713 - Denon DCD1015 - Philips BDP3380/12
    Bowers & Wilkins VM1 [5x] - Boston Acoustics ASW250

Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.675
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Nu we ook toch bezig zijn met motoren:
    ik heb een K&N filter aangeschaft voor m'n NC'tje
    Geen foto van de filter, maar wel van de doos en de sticker
    img_20180524_131605.jpg

EDIT: hé, waarom staat die foto nu zo vreemd?

Senior Member arwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant future arwin74's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 13-Jul-10
    Blijham, Groningen, Netherlands, Netherlands
    Credits
    1.856
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    nieuwe telefoon besteld, moest overstappen van W10 mobile dus hoop dat het wat is deze

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    1.943
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    53
    Ja hallo,

Nieuw buske besteld voor mijn werk, alleen niet gekocht of gekregen. D.m.v lease kan ik pas na 5 jaar zeggen dat hij dan van mij is, maar dan ruil ik hem weer in op een nieuwe.

een citroen jumper met wat poespas lijk op deze foto hieronder maar word nu gemaakt in frankrijk.
    Alu velgen, schapen leren stuur en pook een of ander stoel wat op en neer wipt als je rijd etc. etc

0-mor-696766438.jpg

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.968.090
    Mentioned
    217 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119

Altrex TL Smart Up Active 1x13 telescoop ladder, kan ik bij lampjes komen enzo

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    14.089
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    BB8 gekocht.

Member kwieri1985 will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Thu 16-Nov-17
    Credits
    386
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    20180530_174442.jpg20180605_164850.jpg20180530_174450.jpg

Na langere tijd geduld te moeten hebben met oude GPU (ATI Radeon 4890 die al van 2009 meeging, maar tegenwoordig duidelijk pensioengerechtigd werd) een "kleine" upgrade gedaan aan mijn systeem.
    Ineens plaats genoeg voor achteraf nog mijn koelsysteem te verbeteren...

Dit nadat ik ook al nieuwe printer aangeschaft had (begrijp alleen niet waar je papier moet... )
    20180424_104049.jpg

Junior Member Demolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the rough Demolisher's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-May-09
    Credits
    1.185
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Super blij met m'n nieuwe horloge! Uit de serie van Raymond Weil, Freelancer 7731-ST-20021.
    Nooit meer batterijen vervangen, Safire glas, totaal staal. Ongelofelijk sexy als je het mij vraagt

screenshot_20180605-171453__01.jpg

screenshot_20180605-171556__01.jpg
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails screenshot_20180605-171453.jpg  
    Project Kodiak

makkelijk foto's sharen op internet?
    http://www.dropbox.com/referrals/NTIwMDU3NzA5

Member kwieri1985 will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Thu 16-Nov-17
    Credits
    386
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    knap horloge, spijtig genoeg verdraag ik dergelijks niet.

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    14.089
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    10% korting gekregen van tweakers om iets te bestellen via de ubisoft webshop.
    Heb dit maar gekozen,want de games heb ik al.

Het is aya van assassin's creed.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.968.090
    Mentioned
    217 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119

Thuis heb ik een el cheapo luchtreiniger in de slaapkamer, dat werkt heel goed!
    Daarom ook een serieuze luchtreiniger voor op de zaak (Boneco P700), omdat ik helemaal kapot ga door hooikoorts en met sommige mod/project klusjes (lijm, zaagsel, fijn stof etc.) ook niet fijn om dat de hele dag in te ademen

Senior Member ForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud of ForresT's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Jun-10
    Credits
    5.439
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Afgelopen dinsdag onze nieuwe uitbreiding van het gezin mogen verwelkomen.

dsc_9550-aangepast-.jpg
    Elize Johanna Bos

dsc_9562-aangepast-.jpg
    En de grote broer is ook zo trots, en uiteraard de ouders ook.
    Formally known as Basje

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.968.090
    Mentioned
    217 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Gefeliciteerd!!!

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.977
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Gefeliciteerd!
    En dat ze maar vooral veel op de moeder mag lijken