+ Plaats een Reactie
Pagina 721 van de 725 EersteEerste ... 221621671711719720721722723 ... LaatsteLaatste
Resultaten 14.401 tot 14.420 van de 14493

Onderwerp: Wat heb jij net gekocht/gekregen??

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    3.303.218
    Mentioned
    214 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Gekregen van vrouwlief, om mij te motiveren weer fit te worden

Een Fitbit Charge 2, Activity Tracker
    https://www.fitbit.com/charge2

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    1.626
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    43
    Met andere woorden:
    'Schat je word te dik, ga eens wat doen'.

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.579
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Klinkt ook wel logisch. Toen je haar leerde kennen was je toch zwaar aan t fitnessen?

OT: aangezien ik sinds februari vrijgesteld ben van werk heb ik dit aangeschaft

wp1917118.jpg
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    3.303.218
    Mentioned
    214 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Ja klopt, ben van super fit naar bierbuik gegaan de laatste 3-4 jaar.
    Het was beter geweest dat ze me leerde kennen in mijn huidige staat.
    Dan kon het alleen maar beter, nu kan het alleen maar slechter

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.487
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Eerder gisteren:
    Nieuw in gesealde verpakking voor €475 gescoord (inclusief factuur) , een Samsung Galaxy S8+ Midnight Black (nieuwprijs €757) , weliswaar met Nova Launcher want die Samsung Experience is echt slecht

img_20180313_121132.jpg

Dat "infinity" wallpaper gedoe is wel leuk, maar neemt ook wel wat accuduur in beslag heb ik zo het gevoel.
    Wel echt mooie foto's die eruit komen (dit kiekje was genomen op de OP3T)
    Snelheidsverschil is vrijwel niet te merken tussen de S8+ en de 3T, qua grootte vallen ze ook erg goed mee.
    De vingerafdrukscanner is wel wat trager en onhandiger dan die van de 3T, maar nu gebruik ik die face unlock.
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.719
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    Nieuwe game headset gekocht.

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    1.850
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    53
    Sparco R383 mod voor mijn race setupje:

20180325_152745.jpg

20180325_152738.jpg

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.719
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    Pctje bouwen voor het werk.

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    1.850
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    53
    toch maar erbij besteld:

Thrustmaster TSS Handbrake Sparco Mod:

Ideaal voor driften en rally,,,

20180327_234037.jpg

20180327_234044.jpg

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    1.626
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    43
    Omdat Playmobil nu de Ghostbusters licentie heeft ben ik voor het eerst eigenlijk Playmobil gaan kopen puur voor de vitrine verzameling. Moet dan ook alles compleet hebben.... van de Ghostbusters I en II setjes.

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.579
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Komt er n stop and go filmpje aan van jouw verzameling?
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    1.626
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    43
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    Komt er n stop and go filmpje aan van jouw verzameling?
    Haha nee ik laat het allemaal lekker staan.
    Als klanten hier langskomen is het eerste wat ze doen in de vitrines kijken.

Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.719
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    Kastje overgenomen bij een tweaker.

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.487
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Eigenlijk al een paar weken geleden, maar ik show het toch maar hier
    Bij de action waren er RGB ledstrips te koop voor achter de TV te plakken voor nog geen 7 euro, dus ik dacht pak ik er ff maar één mee om uit te testen.

En ja hoor, het resultaat mag er wezen

20180419_183823.jpg

Mooi paars is niet lelijk, met functies strobe, fade, RGB flash,...
    Het probleempje is natuurlijk dat deze via 5v USB wordt aangestuurd, en ik weet niet hoe ik mijn poorten kan uitzetten, dus kan ik de lampen ook aanzetten zonder de PC aan te zetten

Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.719
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    O ja van de week ook iets binnen gekregen.

Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    1.850
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    53
    Ja jonks, mijn hobby weer naar een next level gebracht.

2e thrustmaster shifter voor de Sequential mode, de andere voor de E-brake

20180421_115725.jpg
    20180421_115732.jpg

Tevens een Renovatio SRD-9C/M V2

20180421_115808.jpg

Hoe in zijn werking:

https://youtu.be/REwaqirO-wg

Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.487
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichten
    Ja jonks, mijn hobby weer naar een next level gebracht.
    Hmmm, nu ik een andere tafel heb begin ik weer te denken aan een sim rig te bouwen

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    3.303.218
    Mentioned
    214 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Wowie dat is een serieuze race sim setup!

Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    1.626
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    43
    Van de week 3 Stravi galerie/museum vitrinekasten overgenomen.
    10x beter dan die Ikea vitrines.

Én een Lucille 'Take it like a champ edition' (The Walking Dead) replica van McFarlane om het op te vullen.

Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails vitrines.jpg  

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    3.303.218
    Mentioned
    214 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Wauw nice!

+ Plaats een Reactie