• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vuurwerk: Ellende of Plezier?

Vuurwerk: Ellende of Plezier?

  • Ellende, bah weg dermee.

    Stemmen: 2 15,4%
  • Plezier, Knalluh.

    Stemmen: 11 84,6%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .
Buurman heeft voor een behoorlijk bedrag vuurwerk gekocht dus ik koop een pakketje om mee te knallen :p
Als hij honderde euro's aan duur vuurwerk de lucht in schiet, kijkt toch iedereen daar heen :D .. Weinig zin om er naast dan een paar potjes af te steken =]
 
Ik denk dat ik dit jaar niks koop. Hou die 100 euro die ik van me baas heb gekregen voor kerst lekker in me zak en koop er iets leuks mee.

In me spaar pot voor me nieuwe pc :p
 
hoe harder hoe leuker (en eigenlijk het zelfgemaakte gedaanen helemaal) :p
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Yvw5epSmH3Q&feature=related"]fire wire[/ame] doe ik ook eigenlijk elk jaar (relatief veilig als je goede niet brandbare kleding draagt als een dikke katoenen trui en spijkerbroek)
 
Dit jaar zoals elk jaar gewoon weer fijn carbid knappen en wat vlinders afsteken. Verder niet veel bijzonders, een klein vermogen aan vuurwerk besteed ik niet (helemaal geen siervuurwerk).

Het carbid knappen is natuurlijk om de boze geesten weg te jagen :p
 
Heb het maar 1 keer zelf gekocht. Moet zeggen dat het siervuurwerk en voornamelijk de potten en de beds wel het leukste waren.

Vond de rotjes en pijlen eigenlijk geen ene reet aan. Als ik iets afsteek wil ik wel iets moois zien. Dit jaar geen vuurwerk omdat ik me geld voor andere dingen nodig heb.

Het heeft ellende en plezier.

Allende in de zin van geld eraan uit geven
En dat je eigen troep bij elkaar moet vegen.

Plezier omdat het ook mooi kan zijn en iets kan toevoegen voor het afsluiten van het oude jaar.
 
KAS rookbom bij de buren waar iedereen naar vuurwerk staat te kijken heb ik pret genoeg mee :D

maar dit jaar werken :( vuurwerk van de feestzaal bekijken dus :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Vannos Wat voor vuurwerk koop jij ? Algemene Discussies 87

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan