+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Vakanties 2015! Waar ga / ging je heen!

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Waar ga je heen met vakantie dit jaar? Of ben je al weggeweest? Laat het weten

Ben zelf net een week terug van 2 weekjes Lago Maggiore in Italie.
    Zaten op een camping aan het lago di Mergozzo, een klein meertje vlak boven het lago Maggiore. Samen met de kids 2 weken lang prima vermaakt.
    Alleen jammer dat morgen het werken weer begint

img_8020.jpg
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Senior Member Ubbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to behold Ubbidude's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 24-Jan-15
    Credits
    3.893
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    22e tot de 1e naar Malta toe, beetje rondhangen en sightseeing. Post wel wat foto's als ik terug ben

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.973
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Ik ga in september naar Florence, ItaliŽ.
    Is de eerste keer dat ik naar ItaliŽ ga, en ik versta geen snars van die taal, geef me maar liever Spaans
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Italie is wel the place to be. Wij gaan in het najaar naar Toscane.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten