• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Uitlaatklep: Pech gevallen

aapjeh

die-hard nikser
oke hier effe een dikke offtopic, maar ik moest het van mezelf melden:

Ik had toch gezegt dat mijn mobo in een RMA kwestie zat met Informatique. Hun hadden een foutje gemaakt door het moederbord terug te sturen naar de eerste eigenaar, ipv ik, de 2e eigenaar.
dit terwijl ik duidelijk in de brief vermeld had dat ik de huidige eigenaar op dat en dat adres woonde.

Dit allemaal gebeurde 2 weken geleden.
ik had me eigenlijk er al bij neergelegd dat ik het moederbord niet terug kreeg van Informatique laat staan een vergoeding.
dus ik zat vandaag eventjes rustig op marktplaats te kijken voor een nieuw moederbord. zocht ik op Striker 2, en raad is wat ik vind; Diegene waar het moederbord naar terug gestuurd is.

dit is wat er staat in de ad:
te koop
nieuw in de doos,wegens omruil na defect(dus nooit gebruikt)
(ik had al een nieuwe gekocht)
ASUS STRIKER 2 780 sli ddr 2

dus ik echt zo van WT!@@#!@#^#$%#$% dat is mijn moederbord. dus ik ben nu aant het mailen/bellen met Informatique over dit, en hoop dat ik hem terug krijg:D
 
Hoh hard genaaid !! Waarom neem je geen contact met die 1ste verkoper op dan? Kun je hem meteen voor de bek slaan omdat die je moederbord wilt verkopen zonder ook maar bij je te informeren of die misschien van jou is (is wel een beetje raar dat je zomaar een pakketje krijgt van Informatique zonder dat je ooit RMA hebt aangevraagd :p )
 
ja we hebben em al 13 mails gestuurd, en meerdere keren per dag ( lees 7 x ) gebeld, en tja, hij neemt niet op!, net zoals Informatique.
als Informatique niets kan regelen, bied ik 150, en dan ga ik langs.
zeg ik ja kerel dit is mijn moederbord. en wat nu? doneer maar :)
jij zet hem stiekem op marktplaats, je neemt je telefoon niet op, je reageerd niet op je emails. Wat is dit meneer?

Sorry, ik ben beetje gefockt :097: :033:
 
zo heb ik ook een keer die zalmann fancontroler gekocht bij informatique en kwam blij thuis bleek het een 2e hands teruggebracht ding te zijn waar al aan gesoldeered was maar mooie kutzaak dat informatique nam niks terug want dat had ik zelf ook weleens kunnen doen dat solderen

DUS EINDCONCLUSSIE KOOP NIKS MEER BIJ INFORMATIQUE !!!!!

@aapjeh slopen die gast gek hij gaat jou zuurverdiende centen in zn zak steken
 
Haha :p Ik zal zeker ook opgefokt zijn in die situatie zeker als die kerel helemaal niet reageert, dan is het voor mij al foute boel.

Ik zal er dan persoonlijk wel langsrijden nadat ik 10 euro onder de nieuwprijs heb geboden, en dan contant betalen. Fijn de bonnen meenemen, en de RMA bon en kijken wat die te zeggen heeft en anders dreig je met aangifte van heeling aangezien die infeite andersmans spullen verkoopt.
 
ZO, langs gegaan net, om een lang verhaal kort te houden, hij had 5 maanden geleden een maximus naar Informatique, en later nooit meer iets gehoord ervan. dus toen kreeg hij opeens dit moederbord.
hij dacht naja het zal wel, ik verkoop hem. alles is gewoon goed verlopen enzo. geen bloedneuzen of blauwe ogen. haha :D ben zo blij :D ga gelijk aan de slag met me chipsetkoeling eraf halen. ik post binnekort worklogg
 
Smoesjes :p je had hem alsnog een lel om z'n oren kunnen geven voor het niet bereikbaar wezen :097:

Lichtelijk agressief vandaag maar dat ligt aan wat anders :) Bijvoorbeeld aan de prijskaartjes van stukjes hardware en de dringende behoefte aan zaterdagavond :p
 
achterbaks gezeik altijd :D

gewoon flink met de broodplank van je oma om zn oren meppen :D

zoiets moet je in iraq eens proberen, hak tjak weg handen en als je niet uit kijkt ook je zak :p
 
nee idd. we hebben eerst gewoon "beschaafde" mails gestuurd, en toen opeens probeerde ze der onder uit te komen door te zeggen dat de garantie niet overdraagbaar is bla bla bla.
ja oke het is mischien wel zo, maar toch.
 
garantie is wettelijk gebonden aan het product en niet aan de koper!!

Maar ik vind dat Informatique dit zeer slecht heeft behandeld (opgelost niet want daar is geen sprake van)!!

Maar je hebt de mobo terug en dat is toch belangrijk!

Succes ermee;)
 
Ik zal zeggen maak maar is een shopreview bij Tweakers.net :) want wat Informatique hier probeerde te flikken is gewoon associaal en klantonvriendelijk.

Ik heb het altijd een balle zaak gevonden maarjah af en toe hebben ze ook zo hun leuke aanbiedingen, ik laat me er echter niet door verleiden :p
 
Pech gevallen...

Mijn vriendin was met haar broertje op bezoek bij hun nicht in de buurt van Sittard.
Tegen 22:00 wilde zij de trein terug pakken naar R'dam.
Blijkt dat er op hun traject een auto tegen de trein is gereden.
Geen treinverkeer meer mogelijk :S
Rond 24:00 reed de trein weer, richting Eindhoven en dan Utrecht.
Moeten ze in Utrecht de nachttrein pakken.
Nu mag ik mooi wachten tot ze op R'dam centraal zijn zodat ik ze kan ophalen :S Hoelaat zal dat worden? 04:00 ofzo?
Zeg ik: pak maar de taxi, ik ga slapen.
Wordt ze boos... oh menn.. vrouwen...
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Ahtlon Volgens mij heb ik wel pech met mijn bestelling. Waterkoeling 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan