+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 16 van de 16

Onderwerp: Tesla Model 3

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.210.259
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125

Tesla Model 3

Als het daadwerkelijk wat is, ga ik mijn Chevrolet Volt hiervoor inruilen

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.181
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Mooie auto,milieu vriendelijke ook.

En de Amerikanen blijven maar v8 of v10 rijden.

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.874
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Qua design n sexy auto.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Wel moet je heel lang wachten op aflevering. Jaartje of 2 a 3.

Inmiddels zouden al 115.000 mensen een order hebben geplaatst. Zij moeten nog wel even geduld hebben:de eerste auto's worden in 2017 afgeleverd. Europeanen moeten zelfs tot 2018 wachten.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Senior Member DBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud of DBRichard's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-Mar-12
    Credits
    4.821
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    Zeer benieuwd naar deze auto, woon vlakbij de Tesla distributie in Tilburg dus zal er genoeg zien test rijden als ze hier uitkomen

Senior Member ForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud of ForresT's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Jun-10
    Credits
    5.944
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Heb er ook naar zitten kijken, ideale auto voor de zaak. Wel even wachten wat ze in Den Haag bedenken tegen de tijd dat die hier uit komt.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.210.259
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Zonder belastingvoordeel is 35.000 euro al een mooie prijs voor zo'n auto.
    Hopelijk nog wat extra voordeel van de belasting

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.624
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Zo...dat is een mooi bak .
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.148
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Zonder belastingvoordeel is 35.000 euro al een mooie prijs voor zo'n auto.
    Hopelijk nog wat extra voordeel van de belasting
    Wellicht een goede optie als bedrijfsauto.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.210.259
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Zeker weten
    Ben ook erg tevreden met op elektriciteit rijden (heb mijn Chevrolet Volt alweer 3 jaar overigens), en zou nu niet meer terug willen naar een auto die alleen op benzine rijdt.

Senior Member LRAB will become famous soon enoughLRAB will become famous soon enough LRAB's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 24-Feb-12
    Credits
    713
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Zeker weten
    Ben ook erg tevreden met op elektriciteit rijden (heb mijn Chevrolet Volt alweer 3 jaar overigens), en zou nu niet meer terug willen naar een auto die alleen op benzine rijdt.
    Nou vraag ik je; rijd je met die auto ook naar, bijvoorbeeld, je klanten aan de andere kant van 't land? Ik zie de potentie van die dingen niet in, vind ze motorisch gezien prachtig ivm het koppel en vermogen wat meteen aanwezig is. Als ik naar klanten moet in de kop van noord-holland en terug moet op de zelfde dag haal ik dat niet met zo'n blik. Ik zie op 't boeren erf geen laadpalen etc etc... Ze lijken me ideaal als auto's voor in de stad en kleine ritjes in de omgeving, maar als ik ff Nederland moet rondjakkeren op 1 dag lijken ze het toch af te leggen tegen de verbrandingsmotor.

Overigens neemt dit niet weg dat ik als combinatie, zoals Fisker deed, meer potentie zie.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.210.259
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    De Chevrolet Volt kan ook nog op benzine, dus met de Volt geen problemen om ver te gaan.
    Tesla heeft al best een groot netwerk van super chargers, daar kan je dus tegenwoordig ook wel ver mee komen

Senior Member jrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sun 05-Jun-11
    Credits
    1.753
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    De meeste laadpalen(fastned) langs de snelweg zijn mede dankzij Tesla geplaatst. Tevens is de auto in staat om de route aan te passen mocht dit nodig zijn om te laden. Op autoweek heeft vorig jaar een bericht gestaan dat een van hun reporters naar zweden zijn gereden met een Tesla. Om alle voor en nadelen van elektrisch rijden te weten te komen kan je naar dat filmpje kijken. Het is nog niet zo slecht als sommigen het doen voorkomen. Al zal dat meer met beschermen van eigen handel te maken hebben.
    Wanneer het gepruts ten einde is, begint het plezier.

Senior Member DBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud of DBRichard's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-Mar-12
    Credits
    4.821
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    In Oosterhout (hier vlakbij) staan ook zogenaamde Tesla Superchargers die extra snel opladen die je gratis (yup free as willy) kan gebruiken.

"Superchargers zijn gratis oplaadstations waarmee u Model S of Model X kunt opladen in een aantal minuten in plaats van uren. De stations zijn strategisch geplaatst om het aantal stops tijdens reizen over lange afstanden te minimaliseren en ze zijn geplaatst in de buurt van restaurants, winkelcentra en wifi-hotspots. Elk station bevat meerdere Superchargers, zodat u snel weer op weg kunt."

Of dit voor de goedkope variant (de Model 3) ook gratis is weet ik niet zeker al is het wel te verwachten.

Senior Member LRAB will become famous soon enoughLRAB will become famous soon enough LRAB's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 24-Feb-12
    Credits
    713
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Van de Volt wist ik niet dat die over een brandstofmotor beschikte, zo leer je iedere dag nog eens wat

Ik weet dat Tesla overal die stations uit de grond heeft geramd, zie ze helaas nooit in gebruik maar dat is een ander punt, mijn punt ligt meer in de zin dat ze metname gericht zijn op de markt waarbij iemand altijd over de snelweg naar klanten rijd en daar bij de klant/zaak is altijd een oplaadpunt. Zelf heb ik een vakgebied waarbij ik in 99% van de gevallen op een boeren erf moet zijn, geloof me die hebben krachtstroom maar geen laadstation...

Samenvattend: ik denk dat er nog een lange weg te gaan is voordat deze typen auto's overal gezien worden.

Senior Member jrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of lightjrheuwing is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sun 05-Jun-11
    Credits
    1.753
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Ik weet niet of Tesla een lader meelevert die op 230V werkt waarmee je de auto kan opladen. Ik kan begrijpen dat niet elke boer er op zit te wachten om een verlengkabel uit te rollen als er een bezoeker langs komt.

Je mag aannemen dat elke snellader een 3 fasen voeding nodig heeft vanwege de stroom die er gaat lopen. Met een 230 V aansluiting kan je met maximaal 3500 W(16A) vermogen de accu's opladen terwijl je bij 3 fasen 10500 W(3*16A) of meer tot jouw beschikking hebt.

Dat verschil merk je wel al je er op moet wachten.
    Wanneer het gepruts ten einde is, begint het plezier.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten