+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: telefoonreparatie gezocht

Senior Member AQuAKiNG has a spectacular aura aboutAQuAKiNG has a spectacular aura about AQuAKiNG's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 03-Aug-14
    Credits
    726
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7

telefoonreparatie gezocht

hallo allemaal,

Ik zit momenteel met een lg G3 met een gebroken scherm, op internet kan ik alleen reparatie vanaf 180 euro vinden. Naar mijn mening moet dit goedkoper kunnen, weet iemand waar ik goedkoop terecht kan?

alvast bedankt

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Volgens mij is dat best een normaal bedrag als je het door een winkel laat doen.

Heb je al op marktplaats gekeken?

Shoutboxspammer maomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud of maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.347
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Nu al gebroken?

naja anyway ik heb mijn htc one scherm ook laten vervangen. Koste me ook 170euro.
    Een leven met electriciteit, onder hoogspanning opstaan, met weerstand naar je werk,
    tegen de stroom inwerken, geladen naar huis gaan, Contact zoeken met je partner ...
    en dan een opsodemieter krijgen!

Senior Member Fuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to behold Fuwa Fuwa's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 07-May-08
    Credits
    14
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    21
    240 voor mijn galaxy s3 scherm.

Als het maar hard gaat ! JamesNL is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 12-Apr-12
    Credits
    479
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Meestal kan je op ebay wel een vervangend scherm vinden, als je handig bent en het juiste gereedschap hebt kun je het gewoon zelf doen.

Shoutboxspammer maomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud of maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.347
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JamesNL Bekijk Berichten
    Meestal kan je op ebay wel een vervangend scherm vinden, als je handig bent en het juiste gereedschap hebt kun je het gewoon zelf doen.
    Heb ik geprobeerd met mn htc one, maar dat is echt een ramp!

op ifixit staan wel stappen hoe je het moet doen. Wellicht staat de G3 er al bij.

Let op, op ebay verkopen ze ook digitizers, dit is alleen het touchdeel en niet het scherm!
    haal je t touch eraf, dan heb je de losse vellen van t scherm en ben je screwed.
    Een leven met electriciteit, onder hoogspanning opstaan, met weerstand naar je werk,
    tegen de stroom inwerken, geladen naar huis gaan, Contact zoeken met je partner ...
    en dan een opsodemieter krijgen!

Senior Member Fuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to beholdFuwa Fuwa is a splendid one to behold Fuwa Fuwa's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 07-May-08
    Credits
    14
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    21
    Kans is ook op ebay dat soms het scherm niet eens legit is, maar goed, dat is puur aan jezelf om goed te kijken welke wel te vertrouwen is en welke niet.

Senior Member AQuAKiNG has a spectacular aura aboutAQuAKiNG has a spectacular aura about AQuAKiNG's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 03-Aug-14
    Credits
    726
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    telefoon is inmiddels gerepareerd, een origineel g3 scherm besteld voor 102 euro ex btw, nog bedankt voor de hulp

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten