+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: oud op nieuw

Oc-en is a way of life stravinski is on a distinguished road stravinski's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 31-Jul-08
    Credits
    381
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11

oud op nieuw

ja ja jullie hebben gelijk, kerst is nog niet eens voorbij en deze idioot start al een topic met wat we van plan zijn met oud op nieuw...

ik heb eerlijk gezegd nog geen idee maar ik ben benieuwd of jullie al plannen hebben misschien krijg ik inspiratie:118:

Moderator dopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to all dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Credits
    463
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    hehe om te beginnen zoizo effe een stel dikke nitraten scoren

Senior Member ward0 is on a distinguished road ward0's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Apr-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    werken ...

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.973.501
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    ook werken...

Senior Member Flythe is on a distinguished road Flythe's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 17-Jul-08
    Credits
    507
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    zuipen en kijken naar de 100.000 klapper, nitraten en dat soort rommel doe ik niet meer aan .

Low and Slow ... Quadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to all Quadcore's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Aug-08
    Credits
    611
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    thuis lekker zuipen ik woon 9 hoog en kijk over rotterdam heen dus supermooi uitzicht met nieuwjaar

INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
    EVGA X58 SLI3 E767
    OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
    ASUS ENGTX570 DCII
    CORSAIR-AX-1200
    LIAN-LI PC-X1000

Junior Member ReQuiem is on a distinguished road ReQuiem's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 28-Nov-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Laatste 2 weken vrij genomen Dus lekker genieten van de rust en hopelijk de rest van de onderdelen van mij nieuwe bak bestellen Verder lekker genieten met een drankje

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.421
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    Bij ons in het dorp VRIEZENVEEN is het weer karbitschieten, klompen aan en oordoppen op en knallen maar...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=WuBgZr3_thA]YouTube - carbid schieten met 27 melkbussen en 5 kanonnen[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=kk5YUQPNkEw"]http://www.youtube.com/watch?v=kk5YUQPNkEw[/ame]
    Laatst gewijzigd door vincent; 07-12-08 om 21:35.

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.421
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    dit is ook heftig

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=igYY1u62qUc]YouTube - Zelfgemaakte bom met 75literbenzine koelkast en lawinepijlen[/ame]

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.892
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Met oud en nieuw blijf ik altijd gezellig thuis, dit omdat het een "feest" is omdat we weer een jaar overleeft hebben .

Of ik ga heeel misschien naar IBJBN in Happy DayZ

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten