+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 36 van de 36

Onderwerp: opstarten webshop hulp gevraagd

Shoutboxspammer maomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud of maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.214
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    500gb dataverkeer is behoorlijk!
    daar zou ik me niet zo druk om maken. voor je daar op zit.
    Een leven met electriciteit, onder hoogspanning opstaan, met weerstand naar je werk,
    tegen de stroom inwerken, geladen naar huis gaan, Contact zoeken met je partner ...
    en dan een opsodemieter krijgen!

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maomanna Bekijk Berichten
    500gb dataverkeer is behoorlijk!
    daar zou ik me niet zo druk om maken. voor je daar op zit.
    Als hij de downloads zelfs zou hosten, dan zit je daar zo aan. Het gaat sneller dan je denkt.

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.397
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    54
    Tot zo ver met een beetje gepruts: Advanced Vaping | Home | Mods, Rda, Rba and more suggesties en advies altijd welkom....

Shoutboxspammer maomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud of maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.214
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    En besteld!

*ZONDER GEKHEID*

ik zou de achtergrond of letterkleur toch aanpassen.
    De helft kan je nu niet meer lezen. Met name de winkelwagenpagina.
    Een leven met electriciteit, onder hoogspanning opstaan, met weerstand naar je werk,
    tegen de stroom inwerken, geladen naar huis gaan, Contact zoeken met je partner ...

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.397
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    54
    Dat klopt, ik kan dat als noob niet veranderen. Kan nergens vinden waar is dat zwarte tekst kan veranderen naar wit, sommige kleuren kan ik wel zo veranderen.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Is toch prima leesbaar Mao?

Bijlage 14787

Master Elektronicus ProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to behold ProAce's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Jan-14
    Credits
    2.472
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Tekst is nu al meer wit, sommige stukjes nog niet gelukt om aan te passen.

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Dat wordt dus een zoektocht in de diverse bestanden naar #000000 en dan kijken of het betrekking heeft op die pagina. Good luck .

Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.214
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    vincent, je moet kijken naar de template files. daar staan alle kleuren in hex-codes in.

Ook zou ik de knoppen wat minder schreeuwerig maken en netter centreren.
    Ook is de tekst op vreemde plaatsen groter dan andere plekken. Vaak onlogisch.

Wellicht is een lichtere kleur pagina beter voor de verkopen, daar dit over het algemeen betrouwbaarder over komt. ondanks dat je donker wssn mooier vind. kan de bron niet zo snel niet meer vinden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sw333t Bekijk Berichten
    Dat wordt dus een zoektocht in de diverse bestanden naar #000000 en dan kijken of het betrekking heeft op die pagina. Good luck .
    Met dreamweaver kan je in alle bestanden tegelijk zoeken, dus zo'n zoektocht is het niet.

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Nee, de zoekopdracht is niet groot. Het bekijken of de hex code voor zwart bij die tekst hoort is soms lastig te zien. Misschien doe ik ook wel moeilijk, ik werk met Notepad++ .

Master Elektronicus ProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to behold ProAce's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Jan-14
    Credits
    2.472
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13

Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.214
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    nee hoor....

SvoeMesto Kayfun v3.1 | Advanced Vaping

denk dat je de tekst in de wysiwyg-editor moet aanpassen.

vincent! jou beurt

Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.397
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    54
    done

Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.214
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    kijk dat lijkt er meer op

Junior Member Vinkje is on a distinguished road Vinkje's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Sep-14
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Ik zie dat dit topic al wat ouder is, maar heb even in het archief gezocht naar topics over dt onderwerp. Ook ik wil namelijk (als iemand met weinig kennis van zaken) graag een eigen webshop beginnen. Heb nu een domeinnaam laten registreren (via dit bedrijf: Strato), maar veel verder ben ik nog niet gekomen.
    Ik denk dat ik er wel uikom, want ik heb wel mensen in mijn vriendenkring die meer ervaring hebben hiermee, maar ik was wel benieuwd hoe het nu bij jou gaat Vincent. Ik heb op je site gekeken en ik zie dat daar op dit moment nog een demo staat. Ben je wel van plan nog verder te gaan met je webshop? Hoeveel tijd heeft het bouwen ervan je ongeveer gekost tot nu toe?
    With great power comes great electricity bill

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.148
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinkje Bekijk Berichten
    Ik zie dat dit topic al wat ouder is, maar heb even in het archief gezocht naar topics over dt onderwerp. Ook ik wil namelijk (als iemand met weinig kennis van zaken) graag een eigen webshop beginnen. Heb nu een domeinnaam laten registreren (via dit bedrijf: Strato), maar veel verder ben ik nog niet gekomen.
    Ik denk dat ik er wel uikom, want ik heb wel mensen in mijn vriendenkring die meer ervaring hebben hiermee, maar ik was wel benieuwd hoe het nu bij jou gaat Vincent. Ik heb op je site gekeken en ik zie dat daar op dit moment nog een demo staat. Ben je wel van plan nog verder te gaan met je webshop? Hoeveel tijd heeft het bouwen ervan je ongeveer gekost tot nu toe?
    Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten